Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Key account manager.
EASY HIRE STAFF
15 mai 2023
Chișinău
De la 1 an
Full-time
Superioare
În locația angajatorului
Key account manager.
Ai vrea sa fii parte dintr-o funcție importantă, care îți va oferi oportunități de dezvoltare profesională și creștere financiară?
Căutăm un Key Account Manager pasionat, care sa se alăture echipei noastre pentru a gestiona cel mai inovativ produs din Moldova în domeniul automatizării procesului de recrutare - ROCMAN.
Dacă ești o persoană energică, entuziastă și dornică să înveți mereu, atunci căutăm exact profilul tău pentru a se alătura echipei noastre de vanzari! Vino să ne ajuți să continuăm să dezvoltăm și să promovăm acest produs revoluționar!
Ce vei face?
-Vei consulta și informa clienții despre produsele și serviciile prestate de companie;
-Vei prezenta produsele și serviciile către potențialii clienți;
-Vei identificarea clienților noi și fideliza pe cei existenți;
-Vei atinge planului de vânzări prestabilit;
-Vei întocmi rapoarte cu privire la activitatea de vânzări;
-Vei împărtăși experiența și cunoștințele, ajutând clientul să aibă parte de utilizare plăcută a serviciilor noastre;
-Vei gestiona corespondența pe email;
-Vei iniția și organiza evenimente de prezentare în Moldova și Europa;
-Vei participarea la deplasări cu compania.
Ce cerințe și abilități căutăm?
-Cunoștințe despre etapele procesului de vînzare a serviciilor;
-Competențe de comunicare în scris și verbal în limba română și rusă, engleză;
-Competențe digitale (Microsoft Office ,Excel, PowerPoint, Word,Google Drive);
-Proactivitate și focus pe rezultat;
-Bun simt și atitudine pozitivă;
-Abilități de planificare a muncii independent;
-Dorință înaltă de învățare;
-Experiență în vânzări sau marketing;
Îți oferim următoarele beneficii:
-Program flexibil de muncă;
-Posibilitate de a lucra în format mixt la distanță și din oficiu;
-Remunerare (Salariu fix negociabil în funcție de competențe + % vînzări + Bonusuri);
-Laptop,telefon pachet de telefonie nelimitată;
-Deplasare peste hotare din contul companiei, plata diurnelor;
-Lucru sistemic conform unor procese clare și bine organizate;
-Ghidare pas cu pas în etapa de adaptare și integrare în cadrul companiei;
-Lucru interesant și activ;
-Funcție importantă, unde poți să te dezvolți profesional și financiar;
-Încurajarea inițiativelor tale;
-Colectiv prietenos și mediu armonios de muncă;
-Acces la programe de dezvoltare personală și profesională.
Te-ai convins, ca despre tine e vorba?
Atunci nu mai sta pe gânduri!
Aplică și hai să discutăm! Email: easyhire@rocman.org
Ai vrea sa fii parte dintr-o funcție importantă, care îți va oferi oportunități de dezvoltare profesională și creștere financiară?
Căutăm un Key Account Manager pasionat, care sa se alăture echipei noastre pentru a gestiona cel mai inovativ produs din Moldova în domeniul automatizării procesului de recrutare - ROCMAN.
Dacă ești o persoană energică, entuziastă și dornică să înveți mereu, atunci căutăm exact profilul tău pentru a se alătura echipei noastre de vanzari! Vino să ne ajuți să continuăm să dezvoltăm și să promovăm acest produs revoluționar!
Ce vei face?
-Vei consulta și informa clienții despre produsele și serviciile prestate de companie;
-Vei prezenta produsele și serviciile către potențialii clienți;
-Vei identificarea clienților noi și fideliza pe cei existenți;
-Vei atinge planului de vânzări prestabilit;
-Vei întocmi rapoarte cu privire la activitatea de vânzări;
-Vei împărtăși experiența și cunoștințele, ajutând clientul să aibă parte de utilizare plăcută a serviciilor noastre;
-Vei gestiona corespondența pe email;
-Vei iniția și organiza evenimente de prezentare în Moldova și Europa;
-Vei participarea la deplasări cu compania.
Ce cerințe și abilități căutăm?
-Cunoștințe despre etapele procesului de vînzare a serviciilor;
-Competențe de comunicare în scris și verbal în limba română și rusă, engleză;
-Competențe digitale (Microsoft Office ,Excel, PowerPoint, Word,Google Drive);
-Proactivitate și focus pe rezultat;
-Bun simt și atitudine pozitivă;
-Abilități de planificare a muncii independent;
-Dorință înaltă de învățare;
-Experiență în vânzări sau marketing;
Îți oferim următoarele beneficii:
-Program flexibil de muncă;
-Posibilitate de a lucra în format mixt la distanță și din oficiu;
-Remunerare (Salariu fix negociabil în funcție de competențe + % vînzări + Bonusuri);
-Laptop,telefon pachet de telefonie nelimitată;
-Deplasare peste hotare din contul companiei, plata diurnelor;
-Lucru sistemic conform unor procese clare și bine organizate;
-Ghidare pas cu pas în etapa de adaptare și integrare în cadrul companiei;
-Lucru interesant și activ;
-Funcție importantă, unde poți să te dezvolți profesional și financiar;
-Încurajarea inițiativelor tale;
-Colectiv prietenos și mediu armonios de muncă;
-Acces la programe de dezvoltare personală și profesională.
Te-ai convins, ca despre tine e vorba?
Atunci nu mai sta pe gânduri!
Aplică și hai să discutăm! Email: easyhire@rocman.org
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
15 mai 2023
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut