Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
INTERNET PRODUCT MANAGER
StarNet
19 iulie 2011
Chișinău
Responsabilitati:
- Analiza si divizarea pietei pe segmente;
- Monitorizarea ciclului de viata al serviciului;
- Definirea politicii de prestare a serviciilor, de vanzare catre clienti a produselor si de implementare a serviciilor de perspectiva, elaborarea si inaintarea propunerilor in baza acestora;
- Elborarea conceptului comercial al serviciilor destinate lansarii;
- Monitorizarea corectitudinii, din punctul de vedere al marketingului strategic si al conceptului comercial al serviciilor promovate, a procedurilor comerciale de vanzare, prestarea si implementarea serviciilor in conformitate cu actele normative interne, strategia Companiei si legislatia in vigoare.
- Coordonarea activitatilor ce tin de dezvoltarea, planificarea si realizarea activitatilor de marketing (lansari, expozitii, actiuni BTL);
- Participarea la dezvoltarea si implementarea strategiilor de brand (comunicare, media);
- Identificarea instrumentelor adecvate pentru comunicarea brandului; comunicarea conceptului produsului;
- Participarea la elaborarea si planificarea bugetului asociat produsului.
Cerinte:
- Studii superioare in domeniul economiei, marketingului, comunicatiilor electronice si a tehnologiilor informationale.
- Experienta in domeniile: marketing, management corporativ, managementul proiectelor, telecomunicatii, IT – cel putin 2 ani.
- Bune cunostinte ale pietei de telecomunicatii sau ale pietei de servicii.
- Cunoasterea calculatorului la un nivel avansat, in special a instrumentelor MS Office.
- Cunoasterea fluenta a limbilor romana,rusasi engleza– obligatoriu.
- Facilitati de exprimare scrisa si verbala.
- Abilitati excelente de prezentare.
- Abilitati de comunicare si negocieri bilingve (romana si rusa).
- Abilitate de a comunica la un nivel inalt cu clientii, intr-un mediu multicultural.
- Nivelul inalt de intelegere si cunostinte in marketing, publicitate si dezvoltarea brand-urilor.
- Abilitate de a lucra intr-o companie in dezvoltare si crestere rapida, capabil de a contribui personal.
- Abilitati de intelegere si identificare a nevoilor de business
- Creativ, perseverent, capabil de a indeplini sarcinile in mod independent si profesionist.
- Abilitatea de a dezvolta relatii interpersonale.
- Personalitate axata pe relatii sociale – capacitatea de a lucra efectiv cu oamenii.
Compania ofera un pachet salarial motivant si alte bonusuri, oportunitatea dezvoltarii unei cariere intr-un mediu de profesionisti, training-uri de specialitate si un mediu de lucru modern.
Persoanele interesate sunt invitate sa trimita un CV in atentia Departamentului Resurse Umane pe adresa hr@starnet.md sau la fax-ul 844-445 cu specificarea postului.
- Analiza si divizarea pietei pe segmente;
- Monitorizarea ciclului de viata al serviciului;
- Definirea politicii de prestare a serviciilor, de vanzare catre clienti a produselor si de implementare a serviciilor de perspectiva, elaborarea si inaintarea propunerilor in baza acestora;
- Elborarea conceptului comercial al serviciilor destinate lansarii;
- Monitorizarea corectitudinii, din punctul de vedere al marketingului strategic si al conceptului comercial al serviciilor promovate, a procedurilor comerciale de vanzare, prestarea si implementarea serviciilor in conformitate cu actele normative interne, strategia Companiei si legislatia in vigoare.
- Coordonarea activitatilor ce tin de dezvoltarea, planificarea si realizarea activitatilor de marketing (lansari, expozitii, actiuni BTL);
- Participarea la dezvoltarea si implementarea strategiilor de brand (comunicare, media);
- Identificarea instrumentelor adecvate pentru comunicarea brandului; comunicarea conceptului produsului;
- Participarea la elaborarea si planificarea bugetului asociat produsului.
Cerinte:
- Studii superioare in domeniul economiei, marketingului, comunicatiilor electronice si a tehnologiilor informationale.
- Experienta in domeniile: marketing, management corporativ, managementul proiectelor, telecomunicatii, IT – cel putin 2 ani.
- Bune cunostinte ale pietei de telecomunicatii sau ale pietei de servicii.
- Cunoasterea calculatorului la un nivel avansat, in special a instrumentelor MS Office.
- Cunoasterea fluenta a limbilor romana,rusasi engleza– obligatoriu.
- Facilitati de exprimare scrisa si verbala.
- Abilitati excelente de prezentare.
- Abilitati de comunicare si negocieri bilingve (romana si rusa).
- Abilitate de a comunica la un nivel inalt cu clientii, intr-un mediu multicultural.
- Nivelul inalt de intelegere si cunostinte in marketing, publicitate si dezvoltarea brand-urilor.
- Abilitate de a lucra intr-o companie in dezvoltare si crestere rapida, capabil de a contribui personal.
- Abilitati de intelegere si identificare a nevoilor de business
- Creativ, perseverent, capabil de a indeplini sarcinile in mod independent si profesionist.
- Abilitatea de a dezvolta relatii interpersonale.
- Personalitate axata pe relatii sociale – capacitatea de a lucra efectiv cu oamenii.
Compania ofera un pachet salarial motivant si alte bonusuri, oportunitatea dezvoltarii unei cariere intr-un mediu de profesionisti, training-uri de specialitate si un mediu de lucru modern.
Persoanele interesate sunt invitate sa trimita un CV in atentia Departamentului Resurse Umane pe adresa hr@starnet.md sau la fax-ul 844-445 cu specificarea postului.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
19 iulie 2011
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut