Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Inspector serviciul personal
SA Introscop
13 decembrie 2013
Chișinău
INTROSCOP SA
anunţă concurs pentru poziţia de
INSPECTOR SERVICIUL PERSONAL
Responsabilități:
Planifică, organizează şi coordonează procesul de recrutare şi selecţie de personal pentru posturile vacante, aprobate de conducerea întreprinderii ;
Este responsabil de selecţia CV-urilor, intervievarea şi testarea candidaţilor ;
Organizează evidenţa documentaţiei necesare privind salarizarea, asigurările sociale, fluctuaţia de personal, angajări, promovări, transferuri etc.
Controlează activitatea de evidenţă a carnetelor de muncă, a contractelor individuale de muncă, evidenţa concediilor medicale, pontajul etc.
Supervizează întreținerea bazei de date a angajaţilor.
Cerinţe:
Studii superioare de profil;
Cunoaşterea la perfecţie a limbii române, cunoştinţe de engleză reprezintă un avantaj;
Experiență profesională în domeniu de min. 2 ani, o bună cunoaştere a legislaţiei muncii;
Cunoștințe şi deprinderi de editare texte, operare cu o bază de date, statistică.
Excelente abilități de comunicare,lucru în echipă , inovare, negociere;
Capacitate de finalizare a proiectelor în termenul negociat;
Abordare profesionistă cu privire la confidenţialitate;
Cunoștințe temeinice de operare a MS Office (cu precădere Word, Excel, Power Point).
Oferim:
Un mediu de lucru internaţional;
Posibilități de autorealizare;
Remunerare pe măsura capacităților profesionale.
Vă rugăm să transmiteţi CV-ul Dvs. însoţit de o fotografie la sediul INTROSCOP SA, str. Meşterul Manole 20, MD-2044 Chişinău sau prin e-mail: personal@introscop.md cu menţiunea postului pentru care aplicaţi. Vă mulțumim anticipat pentru înțelegerea că doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu.
anunţă concurs pentru poziţia de
INSPECTOR SERVICIUL PERSONAL
Responsabilități:
Planifică, organizează şi coordonează procesul de recrutare şi selecţie de personal pentru posturile vacante, aprobate de conducerea întreprinderii ;
Este responsabil de selecţia CV-urilor, intervievarea şi testarea candidaţilor ;
Organizează evidenţa documentaţiei necesare privind salarizarea, asigurările sociale, fluctuaţia de personal, angajări, promovări, transferuri etc.
Controlează activitatea de evidenţă a carnetelor de muncă, a contractelor individuale de muncă, evidenţa concediilor medicale, pontajul etc.
Supervizează întreținerea bazei de date a angajaţilor.
Cerinţe:
Studii superioare de profil;
Cunoaşterea la perfecţie a limbii române, cunoştinţe de engleză reprezintă un avantaj;
Experiență profesională în domeniu de min. 2 ani, o bună cunoaştere a legislaţiei muncii;
Cunoștințe şi deprinderi de editare texte, operare cu o bază de date, statistică.
Excelente abilități de comunicare,lucru în echipă , inovare, negociere;
Capacitate de finalizare a proiectelor în termenul negociat;
Abordare profesionistă cu privire la confidenţialitate;
Cunoștințe temeinice de operare a MS Office (cu precădere Word, Excel, Power Point).
Oferim:
Un mediu de lucru internaţional;
Posibilități de autorealizare;
Remunerare pe măsura capacităților profesionale.
Vă rugăm să transmiteţi CV-ul Dvs. însoţit de o fotografie la sediul INTROSCOP SA, str. Meşterul Manole 20, MD-2044 Chişinău sau prin e-mail: personal@introscop.md cu menţiunea postului pentru care aplicaţi. Vă mulțumim anticipat pentru înțelegerea că doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
13 decembrie 2013
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut