Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Inginer Suport IT Relatii cu Clientela
Orange

31 iulie 2012

Chișinău
Responsabilitati:

Elaborarea si integrarea aplicatiilor de tipul IVR
Asigurarea controlului stabilitatii proceselor legate de aspectele tehnice ale Serviciului Clientela (IVR, PABX, inregistrarea apelurilor) si dezvoltarea componentelor acestor sisteme
Asigurarea controlului stabilitatii proceselor legate de aspectele tehnice ale echipamentelor (servere, PABX, telefoane, etc)



Cerintele de baza:

Studii universitare in Tehnologii Informationale
Cunostinte si experienta in PL/SQL
Cunostinte si experienta in sisteme IVR, PABX, LAN etc.
Abilitati analitice excelente
Cunoasterea perfecta a limbiii romane si rusa
Nivel avansat de cunoastere a limbii engleze



Orange are misiunea de a aduce telefonia mobila tuturor locuitorilor din Moldova si de a incuraja o comunicare mai intensa prin intermediul celor mai interesante inovatii. Lucrul in cadrul companiei Orange Moldova reprezinta o oportunitate extraordinara de a incepe sau de a continua cariera intr-un mediu stimulativ, beneficiind de experienta vasta acumulata de Grupul France Telecom, un grup cu renume mondial.

Persoanele interesate pot expedia CV-ul si scrisoarea de intentii la adresa indicata pina pe data de 31 iulie 2012:

Orange Moldova
Str. Alba Iulia 75, Chisinau, Moldova
Fax: 97 56 88
Tel: 97 58 10
e-mail: resurse.umane@orange.md
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
31 iulie 2012
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Adaugă o scrisoare de intenție

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează Smart CV
pentru a primi răspunsuri de la companii și discuta cu ei prin CHAT.
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.