HR & Office Assistant
600 – 800 euro pe lună, net
7code

15 iulie 2025

Chișinău
Posibil fără experiență
Full-time
Superioare
Remote
Key Responsibilities:
- Handle the full hiring process: contracts, employee documentation, personnel files
- Liaise with accounting: manage required documentation, coordinate monthly reports and employee updates
- Recruitment & onboarding: post job ads, schedule interviews, conduct initial discussions, and organize smooth onboarding
- General office support: appointments, purchases, internal documentation, office organization
- Support with internal and external communication campaigns (e.g., job ads, social media posts, events)

Required Skills & Experience:
- Minimum 1 year of experience in a similar role within a company
- Excellent written and verbal communication in Romanian & English (C1 level)
- Strong organizational and time management skills
- Quick learner with fluid intelligence
- Good critical thinking and problem-solving skills
- Basic design skills (Canva or similar tools)
- Self-driven, resourceful, and detail-oriented

Cunoașterea limbilor:

Engleză Fluent

Română Fluent

Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
15 iulie 2025
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Adaugă o scrisoare de intenție

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează Smart CV
pentru a primi răspunsuri de la companii și discuta cu ei prin CHAT.
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.