Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
HR manager
PAY POINT
26 decembrie 2012
Chișinău
-Elaborarea şi propunerea spre aprobare al diferitor documente interne ce ţin de activitatea întreprinderii.
- Elaborarea statelor de personal.
- Recrutarea şi selecţia personalului intern sau extern, head hunting( plasarea anunţurilor posturilor vacante, colectarea CV-urilor, selectarea candidaţilor potriviţi, pregătirea interviurilor în colaborare cu candidaţii şi managerul de profil, alegerea candidatului potrivit).
- Elaborarea diferitor scheme pentru facilitarea procesului de recrutare şi selecţie al personalului.
- Efectuarea bazei de date al candidaţilor participanţi la interviuri pentru potenţiale funcţii libere corespunzatore intervievării şi profesiei, ca rezultat al economisirii timpului pentru selectia altor candidaţi.
- Recepţionarea cererilor de angajare, eliberare, transfer, concedii.
- Executarea şi înregistrarea ordinelor de strictă evidenţă corespunzătoare cererilor.
- Îcheierea şi înregistrarea contractelor de muncă cu personalul ce urmează a fi angajat.
- Elaborarea bazei de date al personalului existent .
- Depistarea încălcărilor disciplinare şi recepţionarea explicaţiilor.
- Îndeplinirea indicaţiilor de la Conducere cu privire la identificarea sancţiunii disciplinare în conformitate cu Legislaţia Mincii şi alte acte interne care reglementează expres modalitatea de aplicare al sancţiunilor disciplinare.
- Colaborare continua cu tot personalul pentru identificarea conflictelor dintre angajaţi şi pacificarea acestora.
- Dări de seamă lunare Comisiei Naţionale de Asigurări Medicale cu privire la angajare şi demisie.
- Dări de seamă lunare Casei Naţionale de Asigurări Sociale pentru atribuirea codului personal de asigurări sociale personalului care debutează in muncă.
- Identificarea conform Clasificatorului Ocupaţiilor din Republica Moldova al funcţiilor noi întroduse în cadrul Întreprinderii.
- Identificarea conform Clasificatorului Ocupaţiilor din Republica Moldova retribuirii muncii funcţiei noi întroduse în cadrul Întreprinderii.
- Monitorizarea ofertelor de formare profesională continuă şi propunerea acestora în cadrul Întreprinderii.
- Organizarea corporativelor în colaborare cu conducere şi al altor sărbători organizate în cadrul Întreprinderii.
- Executare, întreţinerea şi actualizarea dosarelor personale ale angajaţilor şi păstrarea confidealităţii informaţiilor acestora în strictă conformitate cu Legislaţia în vigoare.
- Evidenţa, complectarea şi aplicarea semnăturii la compartimentele necesare (în baza Ordinului de imputernicire al acestui drept), eliberarea carnetelor de muncă.
- Efidenţa regimului de muncă şi de odihnă prezentînd lunar la sfirşitul lunii tabele de pontaj Contabilităţii pentru efectuarea procesului de salarizare şi retribuire a muncii.
- Organizarea procurării carnetelor de nuncă în caz de necesitate de la intreprinderi licenţiate în acest domeniu în conformitate cu Legislaţia R.M.
- Asigurarea cu consultanţă juridică în domeniul Muncii al tuturor angajaţilor şi al Conducerii.
- Acordarea suportului informaţional legat de concedii, angajari, eliberari, transferuri politică corporativă, diciplină în muncă şi orce alte relaţii de muncă în strictă conformitate cu Legislaţia Muncii în vigoare.
- Respectarea Instrucţiunilor Tehnicii Securităţii şi Sănătăţii în Muncă.
- Pastrarea confidenţialităţii informaţiilor şi a documentelor legate de firma.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
26 decembrie 2012
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut