HR manager
15 000 – 28 000 lei pe lună, net
28 noiembrie 2025
Chișinău
De la 3 ani
Full-time
Nu contează
În locația angajatorului
HR Generalistul va avea un rol central în gestionarea tuturor proceselor de resurse umane pentru grupul de companii. Persoana potrivită va contribui la consolidarea echipelor operaționale, recrutarea eficientă, gestionarea administrativă și crearea unui mediu de lucru stabil și profesionist.
RESPONSABILITĂȚI
Gestionarea întregului proces de recrutare (publicarea anunțurilor pe platforme relevante, sourcing activ, screening, interviuri și comunicare cu candidații).
Organizarea unui proces standardizat de onboarding pentru fiecare departament.
Pregătirea și actualizarea documentelor HR: contracte individuale de muncă, anexe, fișe de post, decizii interne.
Evidența concediilor, pontajelor, absențelor.
Colaborarea cu contabilitatea pentru livrarea corectă a documentelor necesare salarizării.
Stabilirea și menținerea unor relații de afaceri în cadrul echipei și comunicare constantă cu managerii operaționali.
Identificarea problemelor de retenție și propunerea soluțiilor.
Discuții periodice cu angajații pentru evaluarea satisfacției și anticiparea fluctuațiilor.
Implicarea în programe de motivare și dezvoltare.
Identificarea necesităților de instruire a angajaților și organizarea trainingurilor interne și externe(la necesitate).
Oferirea de recomandări manageriale în decizii HR (performanță, disciplină, organizare).
Raportări periodice privind recrutarea, fluctuația, retenția, absențele.
CERINȚE
Minim 3 ani experiență într-un rol de HR Generalist/HR Manager.
Experiență în industrii precum: logistică, transport, producție, operațional va constitui un avantaj
Abilități excelente de comunicare și relaționare.
Organizare, atenție la detalii și capacitate de prioritizare.
Adaptabilitate și rezistență la un mediu dinamic.
Spirit proactiv și orientare spre soluții.
Cunoștințe privind legislația muncii.
Cunoașterea limbilor română,engleza - fluent, rusa - constituie un avantaj
Ce oferim:
Posibilitatea de a construi și optimiza întregul sistem HR al grupului.
Un rol dinamic și variat, cu impact real asupra echipelor.
Stabilitate și colaborare pe termen lung.
Mediu profesionist, prietenos și orientat spre rezultate.
Program de munca: de la 09:00 pina la 18:00
Salariul se discuta in dependență de experiența si așteptările.
RESPONSABILITĂȚI
Gestionarea întregului proces de recrutare (publicarea anunțurilor pe platforme relevante, sourcing activ, screening, interviuri și comunicare cu candidații).
Organizarea unui proces standardizat de onboarding pentru fiecare departament.
Pregătirea și actualizarea documentelor HR: contracte individuale de muncă, anexe, fișe de post, decizii interne.
Evidența concediilor, pontajelor, absențelor.
Colaborarea cu contabilitatea pentru livrarea corectă a documentelor necesare salarizării.
Stabilirea și menținerea unor relații de afaceri în cadrul echipei și comunicare constantă cu managerii operaționali.
Identificarea problemelor de retenție și propunerea soluțiilor.
Discuții periodice cu angajații pentru evaluarea satisfacției și anticiparea fluctuațiilor.
Implicarea în programe de motivare și dezvoltare.
Identificarea necesităților de instruire a angajaților și organizarea trainingurilor interne și externe(la necesitate).
Oferirea de recomandări manageriale în decizii HR (performanță, disciplină, organizare).
Raportări periodice privind recrutarea, fluctuația, retenția, absențele.
CERINȚE
Minim 3 ani experiență într-un rol de HR Generalist/HR Manager.
Experiență în industrii precum: logistică, transport, producție, operațional va constitui un avantaj
Abilități excelente de comunicare și relaționare.
Organizare, atenție la detalii și capacitate de prioritizare.
Adaptabilitate și rezistență la un mediu dinamic.
Spirit proactiv și orientare spre soluții.
Cunoștințe privind legislația muncii.
Cunoașterea limbilor română,engleza - fluent, rusa - constituie un avantaj
Ce oferim:
Posibilitatea de a construi și optimiza întregul sistem HR al grupului.
Un rol dinamic și variat, cu impact real asupra echipelor.
Stabilitate și colaborare pe termen lung.
Mediu profesionist, prietenos și orientat spre rezultate.
Program de munca: de la 09:00 pina la 18:00
Salariul se discuta in dependență de experiența si așteptările.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
28 noiembrie 2025
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.