Chișinău
Cu experiență
Full-time
Superioare
În locația angajatorului
Pe cine căutăm:
Persoana cu experienta in domeniu:
HR Manager+contabil inițiativ , proactiv și pasionat, care să devină partener pentru conducere și echipă, să contribuie la dezvoltarea culturii corporative, să atragă și să păstreze cele mai bune talente, precum și să crească gradul de implicare al angajaților.
Responsabilități:
1. Gestionare Angajări
Organizare interviuri, probe, completare documente, introducere/actualizare date în **1C**, repartizare și înlocuire personal, monitorizare prezențe, evidențe (concedii, fișe medicale, securitate muncă).
2. Raportare IRM
Pregătire și trimitere rapoarte conform cerințelor.
3. Administrare Facturi (SFS + Comunale)
Monitorizare, semnare și efectuare plăți.
4. Calcul și Procesare Salarii (1C + Excel)
Pontaj, calcul concedii/buletine medicale, verificare ore lucrate, transfer bancar, gestionare bonusuri.
5. Gestionare Grafice
Actualizare și modificare grafice (angajați recurenți, măturători, echipe specifice).
6. Coordonare Organizatorică
Colaborare cu echipe (bucătărie, educație) pentru logistică (curățenie, resurse, alocare personal).
Cerințe:
Studii superioare
Experiență în funcția de HR Manager / Recruiter /contabil
Experiență practică în recrutarea personalului (recrutare în masă și calificată)
Competențe în desfășurarea adaptării și evaluării personalului
experienta contabila
abilități excelente de comunicare, proactivitate, inițiativă
Capacitatea de a-și asuma responsabilități și de a propune soluții eficiente
Cunoașterea limbilor rusă și română
Beneficii:
Salariu de la 20000lei;
Program de muncă: luni – vineri, 08:30 – 17:30;
Birou confortabil, complet echipat (sectorul Buiucani sau Telecentru);
Posibilități reale de creștere profesională – promovăm lideri din interiorul companiei.
Aplică, echipa te așteaptă!
Asteptam obligatoriu CV-ul .
E-mail: sunkidsmoldova@mail.ru
Persoana cu experienta in domeniu:
HR Manager+contabil inițiativ , proactiv și pasionat, care să devină partener pentru conducere și echipă, să contribuie la dezvoltarea culturii corporative, să atragă și să păstreze cele mai bune talente, precum și să crească gradul de implicare al angajaților.
Responsabilități:
1. Gestionare Angajări
Organizare interviuri, probe, completare documente, introducere/actualizare date în **1C**, repartizare și înlocuire personal, monitorizare prezențe, evidențe (concedii, fișe medicale, securitate muncă).
2. Raportare IRM
Pregătire și trimitere rapoarte conform cerințelor.
3. Administrare Facturi (SFS + Comunale)
Monitorizare, semnare și efectuare plăți.
4. Calcul și Procesare Salarii (1C + Excel)
Pontaj, calcul concedii/buletine medicale, verificare ore lucrate, transfer bancar, gestionare bonusuri.
5. Gestionare Grafice
Actualizare și modificare grafice (angajați recurenți, măturători, echipe specifice).
6. Coordonare Organizatorică
Colaborare cu echipe (bucătărie, educație) pentru logistică (curățenie, resurse, alocare personal).
Cerințe:
Studii superioare
Experiență în funcția de HR Manager / Recruiter /contabil
Experiență practică în recrutarea personalului (recrutare în masă și calificată)
Competențe în desfășurarea adaptării și evaluării personalului
experienta contabila
abilități excelente de comunicare, proactivitate, inițiativă
Capacitatea de a-și asuma responsabilități și de a propune soluții eficiente
Cunoașterea limbilor rusă și română
Beneficii:
Salariu de la 20000lei;
Program de muncă: luni – vineri, 08:30 – 17:30;
Birou confortabil, complet echipat (sectorul Buiucani sau Telecentru);
Posibilități reale de creștere profesională – promovăm lideri din interiorul companiei.
Aplică, echipa te așteaptă!
Asteptam obligatoriu CV-ul .
E-mail: sunkidsmoldova@mail.ru
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
7 iulie 2025
CV transmis!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.