Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
HR manager cu responsabilitati de OFFICE MANAGER
IM Creafire SRL
1 martie 2010
Chișinău
HR manager cu responsabilitati de OFFICE MANAGER
IM-Creafire SRL este o companie de IT, care este specializata in dezvoltarea de formate interactive pentru toate canalele de distribuţie. Produsele şi serviciile sunt de divertisment interactiv, în principal, de comunicaţii şi soluţii de plată de telefonie mobilă.
Cerințe față de candidat:
• Studii superioare
• Experiență în domeniul HR și managementului oficiului – minimum 1 an
• Cunoștințe și utilizarea avansată PC (MS Office, internet, email) și operarea cu echipamentul de birou: imprimantă, copiator.
• Cunoașterea codului muncii și a legilor din domeniul legislației muncii - obligatoriu
• Limba engleza la nivel conversațional- avantaj
• Posedarea limbilor române și ruse
• Persoană responsabilă, organizată, spirit de inițiativă, scrupuloasă, comunicativă, diplomată.
• Aptitudini deosebite de comunicare interpersonala
• Sex feminin, vîrsta 25-35 ani.
Responsabilități:
• Editarea, arhivarea, administrarea și menținerea în ordine a documentelor de personal (documentaţia la angajare şi la eliberare a personalului, concedii, polițe medicale, tabele de pontaj, cărți de muncă etc.), a documentației companiei.
• Organizarea spatiului de lucru, asigurarea oficiului cu birotică, controlul curățeniei în oficiu
• Operare echipamente de birou (imprimante, PC, copiator etc), internet, email etc.
• Menținerea legăturii între companie și companiile ce oferă servicii companiei.
Beneficii oferite: Conditii excelente de lucru si salarizare, echipa tanara, atmosfera profesionista de lucru, program full time, oficiul în centrul orașului.
IM-Creafire SRL este o companie de IT, care este specializata in dezvoltarea de formate interactive pentru toate canalele de distribuţie. Produsele şi serviciile sunt de divertisment interactiv, în principal, de comunicaţii şi soluţii de plată de telefonie mobilă.
Cerințe față de candidat:
• Studii superioare
• Experiență în domeniul HR și managementului oficiului – minimum 1 an
• Cunoștințe și utilizarea avansată PC (MS Office, internet, email) și operarea cu echipamentul de birou: imprimantă, copiator.
• Cunoașterea codului muncii și a legilor din domeniul legislației muncii - obligatoriu
• Limba engleza la nivel conversațional- avantaj
• Posedarea limbilor române și ruse
• Persoană responsabilă, organizată, spirit de inițiativă, scrupuloasă, comunicativă, diplomată.
• Aptitudini deosebite de comunicare interpersonala
• Sex feminin, vîrsta 25-35 ani.
Responsabilități:
• Editarea, arhivarea, administrarea și menținerea în ordine a documentelor de personal (documentaţia la angajare şi la eliberare a personalului, concedii, polițe medicale, tabele de pontaj, cărți de muncă etc.), a documentației companiei.
• Organizarea spatiului de lucru, asigurarea oficiului cu birotică, controlul curățeniei în oficiu
• Operare echipamente de birou (imprimante, PC, copiator etc), internet, email etc.
• Menținerea legăturii între companie și companiile ce oferă servicii companiei.
Beneficii oferite: Conditii excelente de lucru si salarizare, echipa tanara, atmosfera profesionista de lucru, program full time, oficiul în centrul orașului.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
1 martie 2010
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut