Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Guest relation officer
Î.C.S. Leogrant SRL Leogrand Hotel & Convention Center
17 septembrie 2011
Chișinău
Responsabilităţi:
- Asigură eficienţa maximă a contactului cu oaspeţii.
- Întâmpină oaspeţii conform statutului acestora.
- Comunică cu oaspeţii şi coordonează cu conducerea departamentului în scopul îndeplinirii cerinţelor oaspeţilor şi înlăturării deficienţelor posibile la timp şi în manieră profesională.
- Asigură asistarea oaspeţilor VIP conform procedurilor existente: este la curent cu detaliile venirii oaspeţilor, îndeplineşte planul de acţiuni aferente cazării acestora, verifică odăile rezervate, întâmpină clienţii.
- Analizează chestionarele studierii gradului de satisfacere a necesităţilor oaspeţilor. Înnoieşte şi menţine în ordine baza de date.
- Rezolvă reclamaţiile oaspeţilor.
- Pregăteşte scrisori în l. engleză şi alte documente pentru întâlnirea oaspeţilor.
- Organizează ture prin hotel cu vizitatori, oaspeţi şi persoane terţe.
Cerinţe:
- Studii superioare;
- cunoaşterea protocolului în deservirea delegaţiilor;
- cunoaşterea l. engleze nivel avansat obligatoriu;
- cunoaşterea l. română, l. rusă;
- cunoaşterea altor limbi straine prezinta avantaj;
- vîrsta 22 - 32 ani;
- persoană cu înfăţişare prezentabilă;
- responsabilă, punctuala, comunicabilă, pozitivă.
Persoanele interesate pot trimite CV cu poza şi indicarea postului la adresa email indicata mai jos si de a ne contacta telefonic. Adresa str. Mitropolit Varlaam 77, Chişinău.
Angajare are loc în bază de concurs. Doar candidaţii selectaţi vor fi contactaţi.
- Asigură eficienţa maximă a contactului cu oaspeţii.
- Întâmpină oaspeţii conform statutului acestora.
- Comunică cu oaspeţii şi coordonează cu conducerea departamentului în scopul îndeplinirii cerinţelor oaspeţilor şi înlăturării deficienţelor posibile la timp şi în manieră profesională.
- Asigură asistarea oaspeţilor VIP conform procedurilor existente: este la curent cu detaliile venirii oaspeţilor, îndeplineşte planul de acţiuni aferente cazării acestora, verifică odăile rezervate, întâmpină clienţii.
- Analizează chestionarele studierii gradului de satisfacere a necesităţilor oaspeţilor. Înnoieşte şi menţine în ordine baza de date.
- Rezolvă reclamaţiile oaspeţilor.
- Pregăteşte scrisori în l. engleză şi alte documente pentru întâlnirea oaspeţilor.
- Organizează ture prin hotel cu vizitatori, oaspeţi şi persoane terţe.
Cerinţe:
- Studii superioare;
- cunoaşterea protocolului în deservirea delegaţiilor;
- cunoaşterea l. engleze nivel avansat obligatoriu;
- cunoaşterea l. română, l. rusă;
- cunoaşterea altor limbi straine prezinta avantaj;
- vîrsta 22 - 32 ani;
- persoană cu înfăţişare prezentabilă;
- responsabilă, punctuala, comunicabilă, pozitivă.
Persoanele interesate pot trimite CV cu poza şi indicarea postului la adresa email indicata mai jos si de a ne contacta telefonic. Adresa str. Mitropolit Varlaam 77, Chişinău.
Angajare are loc în bază de concurs. Doar candidaţii selectaţi vor fi contactaţi.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
17 septembrie 2011
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut