Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Expert principal
Banca Nationala a Moldovei
18 iunie 2013
Chișinău
Expert principal, al direcției managementul continuității activității, securității informației și supraveghere în TI
Cerințe față de candidat:
1. Studii superioare în domeniul tehnologiilor informaţionale cu media generală pe anii de studii > 8;
2. Studiile economice vor constitui un avantaj în selectarea candidatului;
3. Experienţa de muncă în domeniul tehnologiilor informaţionale minimum 1 an;
4. Cunoaşterea Standardelor Internaţionale în domeniul securităţii informaţiei, managementului continuității activității şi auditului TI va fi considerată o prioritate;
5. Cunoaşterea limbii române - la perfecţie;
6. Cunoaşterea limbii engleze - vorbire curentă;
7. Abilităţi excelente de comunicare verbală şi în scris, capacitate de analiză şi sinteză a volumelor mari de informaţie, capacitate de însuşire rapidă a metodelor noi de lucru, bine organizat, responsabil.
8. Posedarea de certificări în domeniul securității informației constituie avantaj.
Principalele obligațiuni funcționale ale expertului principal:
1. Participarea la dezvoltarea şi menţinerea cadrului metodologic de evaluare a riscurilor de securitate a informației și de continuitate aferente activităţii BNM;
2. Participarea la identificarea, analiza şi evaluarea riscurilor de continuitate a activității și de securitate a informației, identificarea, selectarea şi implementarea mijloacelor de control adecvate;
3. Participarea la elaborarea şi menţinerea actelor de reglementare TI în sectorul bancar din RM;
4. Participarea la elaborarea şi menţinerea procedurilor şi instrumentelor interne destinate exercitării funcţiei de supraveghere şi control TI la băncile comerciale;
5. Exercitarea funcţiei de supraveghere TI din partea BNM la băncile comerciale din RM;
6. Întocmirea rapoartelor privind activitățile desfășurate;
7. Participarea în caz de necesitate în cadrul proiectelor TI;
CV-urile pentru suplinirea postului dat vor fi acceptate până pe data de 30.06.2013.
Remiterea CV-ului poate fi făcută direct pe adresa de mail official@bnm.md, cu menționarea în titlul mesajului a denumirii funcției pentru care se aplică CV-ul sau să îl depună pe adresa: bd Grigore Vieru nr.1, mun Chişinău: Direcţia resurse umane, bir. 209, 210; cu specificarea postului.
Cerințe față de candidat:
1. Studii superioare în domeniul tehnologiilor informaţionale cu media generală pe anii de studii > 8;
2. Studiile economice vor constitui un avantaj în selectarea candidatului;
3. Experienţa de muncă în domeniul tehnologiilor informaţionale minimum 1 an;
4. Cunoaşterea Standardelor Internaţionale în domeniul securităţii informaţiei, managementului continuității activității şi auditului TI va fi considerată o prioritate;
5. Cunoaşterea limbii române - la perfecţie;
6. Cunoaşterea limbii engleze - vorbire curentă;
7. Abilităţi excelente de comunicare verbală şi în scris, capacitate de analiză şi sinteză a volumelor mari de informaţie, capacitate de însuşire rapidă a metodelor noi de lucru, bine organizat, responsabil.
8. Posedarea de certificări în domeniul securității informației constituie avantaj.
Principalele obligațiuni funcționale ale expertului principal:
1. Participarea la dezvoltarea şi menţinerea cadrului metodologic de evaluare a riscurilor de securitate a informației și de continuitate aferente activităţii BNM;
2. Participarea la identificarea, analiza şi evaluarea riscurilor de continuitate a activității și de securitate a informației, identificarea, selectarea şi implementarea mijloacelor de control adecvate;
3. Participarea la elaborarea şi menţinerea actelor de reglementare TI în sectorul bancar din RM;
4. Participarea la elaborarea şi menţinerea procedurilor şi instrumentelor interne destinate exercitării funcţiei de supraveghere şi control TI la băncile comerciale;
5. Exercitarea funcţiei de supraveghere TI din partea BNM la băncile comerciale din RM;
6. Întocmirea rapoartelor privind activitățile desfășurate;
7. Participarea în caz de necesitate în cadrul proiectelor TI;
CV-urile pentru suplinirea postului dat vor fi acceptate până pe data de 30.06.2013.
Remiterea CV-ului poate fi făcută direct pe adresa de mail official@bnm.md, cu menționarea în titlul mesajului a denumirii funcției pentru care se aplică CV-ul sau să îl depună pe adresa: bd Grigore Vieru nr.1, mun Chişinău: Direcţia resurse umane, bir. 209, 210; cu specificarea postului.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
18 iunie 2013
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut