Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Expert principal în direcția metodologie și dezvoltare, departamentul raportări și statistică
Banca Naţională a Moldovei
10 decembrie 2013
Chișinău
Expert principal în Direcția Metodologie și Dezvoltare, Departamentul Raportări și Statistică.
Cerinţe faţă de candidaţi:
1. Studii superioare în domeniul finanţelor/economic/statisticii/tehnologiilor informaţionale cu media generală pe anii de studii 8 sau mai mare;
2. Cunoaşterea Legislaţiei bancare, precum şi prevederile cadrului normativ în vigoare aplicabil procesului de raportare către BNM va fi considerată o prioritate;
3. Cunoaşterea limbii de stat şi a limbii engleze – vorbire fluentă. Cunoaşterea suplimentară a unei limbi moderne va fi considerată o prioritate;
4. Abilităţi excelente de comunicare verbală şi în scris, capacitate de analiză şi sinteză a informaţiei, capacitate de însuşire rapidă a metodelor noi de lucru, bine organizat, responsabil;
5. Cunoaşterea computerului la nivel de utilizator şi cunoaşterea avansată a aplicaţiilor Word şi Excel;
6. Cunoașterea standardului XBRL (specificații, taxonomii, etc) va fi considerată o prioritate;
7. Cunoştinţele generale aferente cadrelor de reglementare aplicabile la nivelul reglementărilor Autorităţii Europene Bancare (EBA), inclusiv FINREP, COREP, alte cadre similare, vor fi considerate o prioritate.
Principalele obligaţiuni funcţionale ale expertului principal Direcția Metodologie şi Dezvoltare:
1. Participă la elaborarea și dezvoltarea metodologiilor privind reglementarea procedurilor de raportare;
2. Conlucrează cu subdiviziunile BNM în scopul stabilirii cerințelor de raportare pentru entitățile raportoare;
3. Participă la implementarea/ajustarea modelelor de date bazate pe standardul XBRL;
4. Conlucrează cu subdiviziunile BNM în procesul de elaborarea a rapoartelor de ieșire în cadrul aplicațiilor SIRBNM;
5. Acordă suportul necesar entităților raportoare în procesul de raportare către BNM;
Persoanele interesate pot să remită CV-ul prin intermediul formularului de pe site precum și direct pe adresa de mail Resurse.Umane@bnm.md, cu menționarea în titlul mesajului a denumirii funcției pentru care se aplică CV-ul sau îl pot depune pe adresa: bd Grigore Vieru nr.1, mun Chişinău: Direcţia resurse umane, bir. 209, 210; tel:409-274, 409-215 cu specificarea postului.
Vor fi contactate doar persoanele care întrunesc condiţiile concursului.
Termenul limită pentru depunerea CV-urilor: 20 decembrie 2013.
Cerinţe faţă de candidaţi:
1. Studii superioare în domeniul finanţelor/economic/statisticii/tehnologiilor informaţionale cu media generală pe anii de studii 8 sau mai mare;
2. Cunoaşterea Legislaţiei bancare, precum şi prevederile cadrului normativ în vigoare aplicabil procesului de raportare către BNM va fi considerată o prioritate;
3. Cunoaşterea limbii de stat şi a limbii engleze – vorbire fluentă. Cunoaşterea suplimentară a unei limbi moderne va fi considerată o prioritate;
4. Abilităţi excelente de comunicare verbală şi în scris, capacitate de analiză şi sinteză a informaţiei, capacitate de însuşire rapidă a metodelor noi de lucru, bine organizat, responsabil;
5. Cunoaşterea computerului la nivel de utilizator şi cunoaşterea avansată a aplicaţiilor Word şi Excel;
6. Cunoașterea standardului XBRL (specificații, taxonomii, etc) va fi considerată o prioritate;
7. Cunoştinţele generale aferente cadrelor de reglementare aplicabile la nivelul reglementărilor Autorităţii Europene Bancare (EBA), inclusiv FINREP, COREP, alte cadre similare, vor fi considerate o prioritate.
Principalele obligaţiuni funcţionale ale expertului principal Direcția Metodologie şi Dezvoltare:
1. Participă la elaborarea și dezvoltarea metodologiilor privind reglementarea procedurilor de raportare;
2. Conlucrează cu subdiviziunile BNM în scopul stabilirii cerințelor de raportare pentru entitățile raportoare;
3. Participă la implementarea/ajustarea modelelor de date bazate pe standardul XBRL;
4. Conlucrează cu subdiviziunile BNM în procesul de elaborarea a rapoartelor de ieșire în cadrul aplicațiilor SIRBNM;
5. Acordă suportul necesar entităților raportoare în procesul de raportare către BNM;
Persoanele interesate pot să remită CV-ul prin intermediul formularului de pe site precum și direct pe adresa de mail Resurse.Umane@bnm.md, cu menționarea în titlul mesajului a denumirii funcției pentru care se aplică CV-ul sau îl pot depune pe adresa: bd Grigore Vieru nr.1, mun Chişinău: Direcţia resurse umane, bir. 209, 210; tel:409-274, 409-215 cu specificarea postului.
Vor fi contactate doar persoanele care întrunesc condiţiile concursului.
Termenul limită pentru depunerea CV-urilor: 20 decembrie 2013.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
10 decembrie 2013
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.