Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Economist
Întreprindere
2 noiembrie 2011
Chișinău
Obiectivele principale:
- planificarea, organizarea, coordonarea, monitorizarea şi controlul asupra activităţii economice a Întreprinderii;
- participarea în procesul de elaborare a strategiei de dezvoltare economico-financiare a Întreprinderii.
Cerinţe de bază faţă de candidat:
- bărbat;
- cetăţenia Republicii Moldova;
- posedarea limbii de stat, cunoaşterea limbii străine este un avantaj;
- studii economice superioare;
- experienţă profesională în domeniu nu mai puţin de 2 ani.
Cerinţe profesionale:
- cunoştinţe teoretice şi metodico-practice în domeniul planificării şi organizării activităţii economico-financiare, investiţionale şi marketingului Întreprinderii;
- cunoştinţe teoretice şi metodico-practice în domeniul politicii comerciale, concurenţei, segmentării şi studiului pieţei, politicii de preţ, procedurilor de achiziţii publice şi organizarea tenderelor, promovarea şi distribuţia producţiei, studiului pieţii;
- cunoaşterea standardelor şi indicatorii economici metodele de analiză economică în activitatea Întreprinderii;
- cunoaşterea prevederilor şi standardelor, actelor legislative şi normative în vigoare, referitoare la activitatea administrativă, economică şi financiară a Întreprinderii;
- cunoaşterea modului de elaborare a business-planurilor;
- cunoaşterea modului de determinare a sinecostului serviciilor şi produselor, de elaborare a normativelor de determinare a cheltuielilor, a preţurilor şi tarifelor de realizare, etc.;
- cunoaşterea metodelor de determinare a eficienţei economice în procesul de implementare a proiectelor;
- cunoaşterea ordinii şi modalităţilor de finanţare, precum şi ordinea de creditare a Întreprinderii;
- cunoaşterea modalităţii de întocmire şi perfectare a acordurilor, contractelor comerciale ale Întreprinderii;
Abilităţile principale: abilităţi manageriale, planificarea, organizarea, coordonarea, sistematizarea informaţiilor, comunicarea eficientă (oral şi scris), creativitate si inovaţie, principii morale solide, autocontrol, fermitate şi perseverenţă.
Oferta:
- salariu motivant;
- oportunitatea dezvoltării profesionale într-o echipă de profesionişti şi un mediu de lucru modern.
Numai persoanele selectate vor fi invitate la interviu.
- planificarea, organizarea, coordonarea, monitorizarea şi controlul asupra activităţii economice a Întreprinderii;
- participarea în procesul de elaborare a strategiei de dezvoltare economico-financiare a Întreprinderii.
Cerinţe de bază faţă de candidat:
- bărbat;
- cetăţenia Republicii Moldova;
- posedarea limbii de stat, cunoaşterea limbii străine este un avantaj;
- studii economice superioare;
- experienţă profesională în domeniu nu mai puţin de 2 ani.
Cerinţe profesionale:
- cunoştinţe teoretice şi metodico-practice în domeniul planificării şi organizării activităţii economico-financiare, investiţionale şi marketingului Întreprinderii;
- cunoştinţe teoretice şi metodico-practice în domeniul politicii comerciale, concurenţei, segmentării şi studiului pieţei, politicii de preţ, procedurilor de achiziţii publice şi organizarea tenderelor, promovarea şi distribuţia producţiei, studiului pieţii;
- cunoaşterea standardelor şi indicatorii economici metodele de analiză economică în activitatea Întreprinderii;
- cunoaşterea prevederilor şi standardelor, actelor legislative şi normative în vigoare, referitoare la activitatea administrativă, economică şi financiară a Întreprinderii;
- cunoaşterea modului de elaborare a business-planurilor;
- cunoaşterea modului de determinare a sinecostului serviciilor şi produselor, de elaborare a normativelor de determinare a cheltuielilor, a preţurilor şi tarifelor de realizare, etc.;
- cunoaşterea metodelor de determinare a eficienţei economice în procesul de implementare a proiectelor;
- cunoaşterea ordinii şi modalităţilor de finanţare, precum şi ordinea de creditare a Întreprinderii;
- cunoaşterea modalităţii de întocmire şi perfectare a acordurilor, contractelor comerciale ale Întreprinderii;
Abilităţile principale: abilităţi manageriale, planificarea, organizarea, coordonarea, sistematizarea informaţiilor, comunicarea eficientă (oral şi scris), creativitate si inovaţie, principii morale solide, autocontrol, fermitate şi perseverenţă.
Oferta:
- salariu motivant;
- oportunitatea dezvoltării profesionale într-o echipă de profesionişti şi un mediu de lucru modern.
Numai persoanele selectate vor fi invitate la interviu.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
2 noiembrie 2011
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.