Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Directorul serviciul de administrare şi comunicare
Centrul de Resurse Juridice
6 noiembrie 2013
Chișinău
Centrul de Resurse Juridice din Moldova (CRJM) este o organizație non-guvernamentală şi non-profit cu sediul în Chișinău. Asociaţia tinde să asigure o justiție calitativă, promptă și transparentă și respectarea efectivă a drepturilor civile și politice. În realizarea acestor obiective, CRJM combină cercetarea de politici și activitatea de advocacy realizate într-un mod independent și neutru. Principala activitate a CRJM se bazează pe proiecte obţinute de la donatori externi.
CRJM anunță concurs pentru:
a) Funcţia: Director Serviciul de Administrare şi Comunicare;
b) Natura contractului: contract de muncă pe termen nedeterminat;
c) Perioada: începând 1 ianuarie 2014 sau o dată anterioară;
d) Locul angajării: Chişinău, Republica Moldova.
Atribuţii:
Directorul Serviciului de Administrare şi Comunicare asigură coordonarea activităţilor asociaţiei, a procesului de comunicare al acesteia, precum şi buna organizare a activității asociaţiei. Principalele sarcini al funcţiei ţin de:
a) Managementul general al asociaţiei;
b) Managementul resurselor umane;
c) Coordonarea activităţilor în cadrul proiectelor;
d) Logistică;
e) Fundraising;
f) Comunicarea externă și reprezentarea asociaţiei.
Cerinţe faţă de candidaţi:
a) studii superioare, preferabil în domeniul managementului sau economic;
b) posedarea fluentă a limbii române şi a limbii engleze. Cunoaşterea limbii ruse sau a altor limbi de circulaţie internaţională constituie un avantaj;
c) folosirea calculatorului în activitatea zilnică şi posedarea la nivel avansat a MS Office, Windows şi internet;
d) cunoaşterea bună a situaţiei în domeniul justiţiei şi drepturilor omului din Republica Moldova;
e) capacităţi excepţionale de planificare şi organizare;
f) experienţa anterioară în fundraising şi coordonarea proiectelor constituie un avantaj.
Condiţii de muncă:
a) salariul deosebit de atractiv, care depinde de experienţa şi studiile angajatului, precum şi de numărul de proiecte implementate de asociaţie;
b) angajare cu termen de probă;
c) timpul de muncă depinde de numărul de proiecte implementate de asociaţie, însă nu poate depăşi 40 de ore săptămânal;
d) angajatul este persoană material-responsabilă.
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze până la 14 noiembrie 2013, ora 16.00, CV-ul și o scrisoare de motivare prin email la: contact@crjm.org. Informaţii suplimentare pot fi obţinute prin expedierea unui e-mail la aceeaşi adresă. Doar candidaţii preselectaţi vor fi invitaţi pentru interviu.
CRJM anunță concurs pentru:
a) Funcţia: Director Serviciul de Administrare şi Comunicare;
b) Natura contractului: contract de muncă pe termen nedeterminat;
c) Perioada: începând 1 ianuarie 2014 sau o dată anterioară;
d) Locul angajării: Chişinău, Republica Moldova.
Atribuţii:
Directorul Serviciului de Administrare şi Comunicare asigură coordonarea activităţilor asociaţiei, a procesului de comunicare al acesteia, precum şi buna organizare a activității asociaţiei. Principalele sarcini al funcţiei ţin de:
a) Managementul general al asociaţiei;
b) Managementul resurselor umane;
c) Coordonarea activităţilor în cadrul proiectelor;
d) Logistică;
e) Fundraising;
f) Comunicarea externă și reprezentarea asociaţiei.
Cerinţe faţă de candidaţi:
a) studii superioare, preferabil în domeniul managementului sau economic;
b) posedarea fluentă a limbii române şi a limbii engleze. Cunoaşterea limbii ruse sau a altor limbi de circulaţie internaţională constituie un avantaj;
c) folosirea calculatorului în activitatea zilnică şi posedarea la nivel avansat a MS Office, Windows şi internet;
d) cunoaşterea bună a situaţiei în domeniul justiţiei şi drepturilor omului din Republica Moldova;
e) capacităţi excepţionale de planificare şi organizare;
f) experienţa anterioară în fundraising şi coordonarea proiectelor constituie un avantaj.
Condiţii de muncă:
a) salariul deosebit de atractiv, care depinde de experienţa şi studiile angajatului, precum şi de numărul de proiecte implementate de asociaţie;
b) angajare cu termen de probă;
c) timpul de muncă depinde de numărul de proiecte implementate de asociaţie, însă nu poate depăşi 40 de ore săptămânal;
d) angajatul este persoană material-responsabilă.
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze până la 14 noiembrie 2013, ora 16.00, CV-ul și o scrisoare de motivare prin email la: contact@crjm.org. Informaţii suplimentare pot fi obţinute prin expedierea unui e-mail la aceeaşi adresă. Doar candidaţii preselectaţi vor fi invitaţi pentru interviu.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
6 noiembrie 2013
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut