Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Director financiar
14 august 2014
Chișinău
O companie straina, care administreaza retele de supermarkete si centre comerciale in tarile Africii, angajează pentru lucru in cadrul retelei de supermarkete din Guineea Ecuatoriala:
DIRECTOR FINANCIAR
Responsabilităţi:
- Întocmirea şi elaborarea bugetelor, analiza ulterioară a realizării acestora;
- Analiza financiară a activităţii companiei;
- Prognosticarea şi planificarea activităţii financiare a companiei;
- Estimarea oportunităţii şi eficacităţii investiţiilor de capital şi /sau atragerii de investiţii sau credite;
- Elaborarea rapoartelor şi /sau a dărilor de seamă specifice;
- Elaborarea business planurilor
Cerinţe faţă de candidaţi:
- Experienţă la un post similar (comerţ cu amănuntul), min. 3 ani;
- Studii superioare economice;
- Studii postuniversitare de specialitate, constituie un avantaj;
- Cunoaşterea limbilor: română si rusă;
- Cunoasterea limbilor spaniola si/sau franceza reprezinta un avantaj considerabil;
- Capacităţi organizatorice şi analitice înalte;
- Cunoaşterea programelor MS Office, Excel la nivel avansat.
Beneficii:
- Salariu atractiv la nivel international
- Pachet social extrem de motivant si complex
- Mediu de lucru international
- Avantaje induse din traininguri si schimb de experienta
- Echipa profesionista si orientata spre comunicare si cooperare
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la adresa electronică hr.smercado@gmail.com indicând poziţia la care aplică.
DIRECTOR FINANCIAR
Responsabilităţi:
- Întocmirea şi elaborarea bugetelor, analiza ulterioară a realizării acestora;
- Analiza financiară a activităţii companiei;
- Prognosticarea şi planificarea activităţii financiare a companiei;
- Estimarea oportunităţii şi eficacităţii investiţiilor de capital şi /sau atragerii de investiţii sau credite;
- Elaborarea rapoartelor şi /sau a dărilor de seamă specifice;
- Elaborarea business planurilor
Cerinţe faţă de candidaţi:
- Experienţă la un post similar (comerţ cu amănuntul), min. 3 ani;
- Studii superioare economice;
- Studii postuniversitare de specialitate, constituie un avantaj;
- Cunoaşterea limbilor: română si rusă;
- Cunoasterea limbilor spaniola si/sau franceza reprezinta un avantaj considerabil;
- Capacităţi organizatorice şi analitice înalte;
- Cunoaşterea programelor MS Office, Excel la nivel avansat.
Beneficii:
- Salariu atractiv la nivel international
- Pachet social extrem de motivant si complex
- Mediu de lucru international
- Avantaje induse din traininguri si schimb de experienta
- Echipa profesionista si orientata spre comunicare si cooperare
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la adresa electronică hr.smercado@gmail.com indicând poziţia la care aplică.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
14 august 2014
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.