Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Director financiar

17 ianuarie 2014

Chișinău
Denumirea funcţiei DIRECTOR FINANCIAR
Domeniul de activitate Construcţii, Telecomunicaţii

Cerinţe post:
- Studii superioare Economie, Finanţe si Credit
- Experienţă de minim 5 ani în domeniul activităţii financiar-contabile, la un post similar

Cunoştinţe şi competenţe necesare:
- Cunoştinţe cu privire la actele legislative şi normative care definesc cerinţele pentru activitatea economică şi financiară a întreprinderii;
- Cunoaşterea sistemul de instrumente financiare de gestionare a fluxurilor financiare;
- Cunoaşterea metodelor de măsurare a activelor financiare, rentabilitatea şi riscul;
- Cunoaşterea situaţiei actuale şi perspectivele de dezvoltare a pieţei financiare şi a pieţei de produse (bunuri, servicii, lucrări);
- Cunoaşte bazele de lucru cu capitalul circulant şi modele de formare a capitalului circulant prorpiu;
- Cunoasterea calculatorului: Basic Outlook, aplicaţiile MS Office,1C versiunea 8;
- Limba Rusă - nivel avansat, Engleză - nivel intermediar;
- Receptivitate la solicitările profesionale, initiaţivă şi implicare, abilitatea de a lua decizii, planificare si organizare;
- Flexibilitate în gîndire, rezistenţă la stres;
- Spirit de echipă, abilităţi de negociere, consultanţă şi consiliere.

Responsabilităţi principale:
- Conduce şi organizează activitatea Serviciului financiar-contabil;
- Organizează gestionarea circulaţiei resurselor financiare ale întreprinderii şi reglementarea relaţiilor financiare pentru utilizarea mai eficientă a tuturor resurselor în producţia şi vînzările de mărfuri (lucrări, servicii), precum şi maximizarea profitului;
- Întocmeşte bugetul general al companiei, informează şi face propuneri de corecţie: asigură întocmirea la timp şi în conformitate cu dispoziţiile legale a bilanţurilor semestriale şi anuale, precum şi a situaţiilor lunare privind principalii indicatori economico-financiari;
- Analizează rezultatele financiare ale companiei şi propune măsuri pentru creşterea rentabilităţii;
- Organizează studii şi analiza costurilor pentru achiziţionarea de materii prime, consumul de energie, costurile de transport, comisioanele de comerţ şi alte cheltuieli pentru a stabili politica de gestionare a costurilor;
- Efectuează previziuni financiare pe termen mediu şi lung;
- Poartă răspundere pentru raportarea şi informarea în termen a activităţilor realizate de serviciul financiar-contabil;
- Asigură lichiditatea companiei şi planificarea alocării fondurilor, conlucrarea cu instituţiile financiare pentru atragerea finanţărilor şi optimizarea valorii lor;

Vă invităm să expediaţi CV-ul Dvs la adresa de e-mail: hr@moncotel.md

Procesul de selectare se va desfăşura în cîteva etape. Doar candidaţii ce corespund cerinţelor mai sus menţionate vor fi contactaţi şi informaţi despre paşii următori.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
17 ianuarie 2014
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează un Smart CV,
pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut