Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Director-adjunct sectia marketing -televiziune
19 iulie 2013
Chișinău
Diviziune: Subdiviziune Marketing – Chisinau, R. Moldova
Raport de subordonare: Director Subdiviziune Marketing
Responsabilitate dupa functie: Planificare, organizare si realizarea activitatilor de marketing pe urmatoarele directii:
• Monitorizeza activitatile de trade – marketing, ciclu complet (elaborarea conceptului, aprobarea interna, negocierea cu clienții, realizarea si analiza eficientei actiunilor intreprinse, raportare);
• Gestioneaza realizarea campaniilor de promovare a vânzărilor in punctele de comercializare a produselor, asigurarea cu РOSM;
• Analizează activitatile de trade – marketing ale concurenților precum si tendintele de trade – marketing de pe pietele prioritare;
• Elaboreaza programe de loialitate pentru consumatori si clienti, gestioneaza corecta realizare ale acestora;
• Organizeaza punerea în aplicare și monitorizarea standardelor de trade marketing, în conformitate cu standardele de rețea și de publicitate in punctele de comercializare;
• Intocmirea rapoartelor aferente activitatii executate.
Cerinte:
• Studii superioare, preferintial de profil marketing, studii aditionale in trade – marketing (constituie un avantaj);
• Minim 3 ani experienta profesionala pe un post similar;
• Cunostinte si experienta in aplicarea metodelor eficiente si moderne de promovare a produselor vinicole si/sau alcoolice;
• Abilitati de negociere f bune si organizare a resurselor timp, personal, finante, gindire creativa;
• Cunostinte de operare calculator (Word, Excel, Power Point, Internet) – nivel utilizator activ;
• Romana, Rusa si Engleza – nivel avansat.
Oferta: Pachetul salarial si alte beneficii se vor discuta in cadrul interviului.
Raport de subordonare: Director Subdiviziune Marketing
Responsabilitate dupa functie: Planificare, organizare si realizarea activitatilor de marketing pe urmatoarele directii:
• Monitorizeza activitatile de trade – marketing, ciclu complet (elaborarea conceptului, aprobarea interna, negocierea cu clienții, realizarea si analiza eficientei actiunilor intreprinse, raportare);
• Gestioneaza realizarea campaniilor de promovare a vânzărilor in punctele de comercializare a produselor, asigurarea cu РOSM;
• Analizează activitatile de trade – marketing ale concurenților precum si tendintele de trade – marketing de pe pietele prioritare;
• Elaboreaza programe de loialitate pentru consumatori si clienti, gestioneaza corecta realizare ale acestora;
• Organizeaza punerea în aplicare și monitorizarea standardelor de trade marketing, în conformitate cu standardele de rețea și de publicitate in punctele de comercializare;
• Intocmirea rapoartelor aferente activitatii executate.
Cerinte:
• Studii superioare, preferintial de profil marketing, studii aditionale in trade – marketing (constituie un avantaj);
• Minim 3 ani experienta profesionala pe un post similar;
• Cunostinte si experienta in aplicarea metodelor eficiente si moderne de promovare a produselor vinicole si/sau alcoolice;
• Abilitati de negociere f bune si organizare a resurselor timp, personal, finante, gindire creativa;
• Cunostinte de operare calculator (Word, Excel, Power Point, Internet) – nivel utilizator activ;
• Romana, Rusa si Engleza – nivel avansat.
Oferta: Pachetul salarial si alte beneficii se vor discuta in cadrul interviului.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
19 iulie 2013
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut