Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Coordonator Proiecte/Responsabil Achiziţii Asistent Manager
1 septembrie 2010
Chișinău
Organizaţia Necomercială Fundaţia Edelweiss
anunţă concurs pentru postul vacant de
Coordonator Proiecte/Responsabil Achiziţii
Responsabilităţi:
Elaborarea si implementarea proiectelor de asistenţă în domeniile cultural, educaţional, social, economic şi de protecţie a mediului înconjurător: scrierea proiectelor, stabilirea direcţiilor de acţiune, gestionarea financiară, stabilirea şi menţinerea relaţiilor cu beneficiarii;
Asigurarea necesităţilor de achiziţii aferente desfăşurării şi implementării proiectelor Fundaţiei;
Oferirea suportului necesar echipei administrative ale Fundaţiei în vederea atingerii unei performanțe optime în activitate;
Cerinţe faţă de candidat:
Studii superioare cu profil economic/juridic
Experienţă de lucru în domeniul economic, social
Cunoaşterea limbilor română, rusă, engleza la nivel avansat
Cunoştinţe avansate de PC
Abilităţi de comunicare, analiza, organizatorice
Permis de conducere categoria B.
Asistent Manager
Responsabilităţi:
Secretariat (înregistrare facturi, corespondenta, redirecționare e-mail-uri/telefoane, fax-uri, aprovizionarea cu consumabile)
Organizarea ședințelor sau a altor tipuri de întâlniri oficiale ale managerului;
Organizarea agendei, planificarea deplasărilor;
Evidenţa contabila primara
Diverse funcții administrative
Cerinţe faţă de candidat:
Experiența minim 2 ani în secretariat/administrare/facturare.
Studii superioare cu profil economic constituie un avantaj
Persoană dinamica, cu disponibilitate pentru program prelungit, proactiva, cu inițiativă.
Sunt încurajate să aplice persoanele de sex feminin.
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul, însoţit de o scrisoare de intenţie, până la data de 5 septembrie 2010, la adresa de email: manager@edelweiss.md
Vor fi contactate doar persoanele selectate.
anunţă concurs pentru postul vacant de
Coordonator Proiecte/Responsabil Achiziţii
Responsabilităţi:
Elaborarea si implementarea proiectelor de asistenţă în domeniile cultural, educaţional, social, economic şi de protecţie a mediului înconjurător: scrierea proiectelor, stabilirea direcţiilor de acţiune, gestionarea financiară, stabilirea şi menţinerea relaţiilor cu beneficiarii;
Asigurarea necesităţilor de achiziţii aferente desfăşurării şi implementării proiectelor Fundaţiei;
Oferirea suportului necesar echipei administrative ale Fundaţiei în vederea atingerii unei performanțe optime în activitate;
Cerinţe faţă de candidat:
Studii superioare cu profil economic/juridic
Experienţă de lucru în domeniul economic, social
Cunoaşterea limbilor română, rusă, engleza la nivel avansat
Cunoştinţe avansate de PC
Abilităţi de comunicare, analiza, organizatorice
Permis de conducere categoria B.
Asistent Manager
Responsabilităţi:
Secretariat (înregistrare facturi, corespondenta, redirecționare e-mail-uri/telefoane, fax-uri, aprovizionarea cu consumabile)
Organizarea ședințelor sau a altor tipuri de întâlniri oficiale ale managerului;
Organizarea agendei, planificarea deplasărilor;
Evidenţa contabila primara
Diverse funcții administrative
Cerinţe faţă de candidat:
Experiența minim 2 ani în secretariat/administrare/facturare.
Studii superioare cu profil economic constituie un avantaj
Persoană dinamica, cu disponibilitate pentru program prelungit, proactiva, cu inițiativă.
Sunt încurajate să aplice persoanele de sex feminin.
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul, însoţit de o scrisoare de intenţie, până la data de 5 septembrie 2010, la adresa de email: manager@edelweiss.md
Vor fi contactate doar persoanele selectate.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
1 septembrie 2010
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.