Contabil(ă)
Crist-Valg SRL
23 iulie 2025
Chișinău, Сentru
De la 4 ani
Full-time
Superioare
În locația angajatorului
Cerințe faţă de candidat:
Studii superioare în domeniul contabilității (preferabil);
Experiență într-un post similar preferabil 4-5 ani (se acceptă persoane care activează în calitate de contabil, dar se ocupă și de prezentarea dărilor de seamă fiscale și statistice);
Сunoașterea SNC, legislației fiscale și legislației muncii;
Cunoștințe în domeniul resurselor umane;
Evidența contabilă primară, elaborarea și prezentarea rapoartelor și dărilor de seamă;
Сunoștințe avansate de operare PC, inclusiv 1C v8 și MS Office;
Cunoașterea limbii de stat şi a limbii rusă este obligatorie.
Responsabilităţi:
Întocmirea documentelor contabile primare, registrelor contabile;
Înregistrarea în programul de contabilitate a documentelor primare;
Întocmirea și prezentarea dărilor de seamă fiscale, statistice, conform legislației în vigoare.
Calcularea salariilor;
Întocmirea situațiilor financiare și închiderea anului contabil;
Oferirea consultațiilor fiscale.
Compania oferă:
salariu motivant;
pachet social integral;
experiență din diverse domenii de activitate (comerț, agricultura, producere, servicii).
Condiţii:
Full-time, oficiu se afla in sectorul Centru str. Tudor Strijca
Orarul de lucru: de luni până vineri (08:30-17:30); zile de odihnă: sâmbăta şi duminica;
Echipă profesionista;
Pachet social complet;
Salariu motivant, negociabil la Interviu;
Lucru într-un mediu placut;
Conexiune corporativă mobilă.
Persoanele interesate sînt rugate să transmită CV-ul la adresa de email: cadre.cristvalg@mail.ru.
Studii superioare în domeniul contabilității (preferabil);
Experiență într-un post similar preferabil 4-5 ani (se acceptă persoane care activează în calitate de contabil, dar se ocupă și de prezentarea dărilor de seamă fiscale și statistice);
Сunoașterea SNC, legislației fiscale și legislației muncii;
Cunoștințe în domeniul resurselor umane;
Evidența contabilă primară, elaborarea și prezentarea rapoartelor și dărilor de seamă;
Сunoștințe avansate de operare PC, inclusiv 1C v8 și MS Office;
Cunoașterea limbii de stat şi a limbii rusă este obligatorie.
Responsabilităţi:
Întocmirea documentelor contabile primare, registrelor contabile;
Înregistrarea în programul de contabilitate a documentelor primare;
Întocmirea și prezentarea dărilor de seamă fiscale, statistice, conform legislației în vigoare.
Calcularea salariilor;
Întocmirea situațiilor financiare și închiderea anului contabil;
Oferirea consultațiilor fiscale.
Compania oferă:
salariu motivant;
pachet social integral;
experiență din diverse domenii de activitate (comerț, agricultura, producere, servicii).
Condiţii:
Full-time, oficiu se afla in sectorul Centru str. Tudor Strijca
Orarul de lucru: de luni până vineri (08:30-17:30); zile de odihnă: sâmbăta şi duminica;
Echipă profesionista;
Pachet social complet;
Salariu motivant, negociabil la Interviu;
Lucru într-un mediu placut;
Conexiune corporativă mobilă.
Persoanele interesate sînt rugate să transmită CV-ul la adresa de email: cadre.cristvalg@mail.ru.
Adresa:
Chișinău, Сentru
str. Tudor Ștrișcă 8/2
str. Tudor Ștrișcă 8/2
Data actualizării:
23 iulie 2025
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.