Contabil(ă)
18 000 – 20 000 lei pe lună, net
VVS PRIM CONSULTING SRL
8 iulie 2025
Chișinău, Сentru
De la 3 ani
Full-time
Superioare
În locația angajatorului
VVS Prim Consulting SRL este o companie de tip outsourcing care prestează servicii de evidență contabilă. În legătură cu extinderea companiei, anunțăm postul vacant la funcția de Contabil în Chișinău.
Profilul general:
- Studii superioare în domeniul Contabilității sau Finanţe;
- Experiență de minim 3 ani într-o poziție similară;
- Cunoștințe profunde privind Standardele Naționale de Contabilitate (SNC), legislația fiscală și legislația muncii;
- Orientare spre detaliu, organizare, respectarea termenelor limită, atingerea obiectivelor şi obţinerea rezultatelor;
- Abilități de comunicare cu accent pe deservirea clienților;
- Cunoștințe bune privind gestionarea bazei de date 1C;
- Fluență în limba română și rusă, engleza va constitui un avantaj.
Responsabilități:
- Introducerea / prelucrarea documentelor primare;
- Efectuarea operațiunilor bancare;
- Pregătirea și prezentarea rapoartelor financare și statistice;
- Întocmirea informației cerute de clienți (solduri, situatii necesare pentru creditele bancare, etc)
- Asigurarea conformității cu legislația în vigoare;
Beneficii și condiții de lucru:
- Salariu competitiv, de la 18 000,00
- Angajare oficială în conformitate cu Codul Muncii al RM și pachet social complet;
- Oportunitate de creștere profesională și financiară;
- Grafic de lucru: de luni până vineri de la 9:00 la 17:30; Locație – Centru.
Dacă sunteți interesat de poziția noastră și doriți să deveniți parte a echipei noastre - trimiteți CV-ul la adresa de e-mail sau sunați la numărul indicat pentru programarea unui interviu.
Profilul general:
- Studii superioare în domeniul Contabilității sau Finanţe;
- Experiență de minim 3 ani într-o poziție similară;
- Cunoștințe profunde privind Standardele Naționale de Contabilitate (SNC), legislația fiscală și legislația muncii;
- Orientare spre detaliu, organizare, respectarea termenelor limită, atingerea obiectivelor şi obţinerea rezultatelor;
- Abilități de comunicare cu accent pe deservirea clienților;
- Cunoștințe bune privind gestionarea bazei de date 1C;
- Fluență în limba română și rusă, engleza va constitui un avantaj.
Responsabilități:
- Introducerea / prelucrarea documentelor primare;
- Efectuarea operațiunilor bancare;
- Pregătirea și prezentarea rapoartelor financare și statistice;
- Întocmirea informației cerute de clienți (solduri, situatii necesare pentru creditele bancare, etc)
- Asigurarea conformității cu legislația în vigoare;
Beneficii și condiții de lucru:
- Salariu competitiv, de la 18 000,00
- Angajare oficială în conformitate cu Codul Muncii al RM și pachet social complet;
- Oportunitate de creștere profesională și financiară;
- Grafic de lucru: de luni până vineri de la 9:00 la 17:30; Locație – Centru.
Dacă sunteți interesat de poziția noastră și doriți să deveniți parte a echipei noastre - trimiteți CV-ul la adresa de e-mail sau sunați la numărul indicat pentru programarea unui interviu.
Lucrul în Echipă
Cunoașterea limbilor:
Română Fluent
Adresa:
Chișinău, Сentru
Data actualizării:
8 iulie 2025
CV transmis!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.