Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Contabil(ă)
12 000 – 15 000 lei pe lună
Ozonteh Impex SRL
16 august 2024
Strășeni
Posibil fără experiență
Full-time
Medii de specialitate
În locația angajatorului
Descrierea poziției vacante:
Compania Ozonteh Impex din Strășeni dorește să își mărească echipa cu un Contabil. Este o oportunitate de a lucra full-time într-un mediu dinamic și provocator. Indiferent dacă ai deja experiența sau ești la început de drum, noi te așteptăm să aplici.
Cerințele față de candidat:
- Studii medii de specialitate sau superioare în desfășurare;
- Experiența în domeniu constituie un avantaj, dar nu este obligatorie;
- Bună cunoaștere a principiilor de contabilitate;
- Atenție la detalii, spirit organizat și deschidere înspre învățare.
Responsabilitățile candidatului:
- Efectuarea operațiunilor de casierie;
- Înregistrarea operațiunilor contabile;
- Verificarea și încasarea facturilor, a actelor justificative;
- Colaborarea cu alte departamente pentru asigurarea unui control financiar eficient.
Oferta companiei:
- Oferim un mediu de lucru plăcut, posibilitatea de a învăța și dezvolta în domeniul contabilității, precum și un salariu atractiv, negociabil în funcție de experiența și performanță.
Te încurajăm să aplici, indiferent de nivelul de experiență pe care îl ai. Valoarea noastră cea mai mare o reprezintă oamenii și credem cu tărie în dezvoltarea acestora. Dacă te regăsești în descrierea de mai sus, trimite-ne CV-ul tău prin intermediul platformei delucru.md. CV-ul tău nu va ajunge niciodată în spam la angajatori dacă e expediat prin această platformă.
Compania Ozonteh Impex din Strășeni dorește să își mărească echipa cu un Contabil. Este o oportunitate de a lucra full-time într-un mediu dinamic și provocator. Indiferent dacă ai deja experiența sau ești la început de drum, noi te așteptăm să aplici.
Cerințele față de candidat:
- Studii medii de specialitate sau superioare în desfășurare;
- Experiența în domeniu constituie un avantaj, dar nu este obligatorie;
- Bună cunoaștere a principiilor de contabilitate;
- Atenție la detalii, spirit organizat și deschidere înspre învățare.
Responsabilitățile candidatului:
- Efectuarea operațiunilor de casierie;
- Înregistrarea operațiunilor contabile;
- Verificarea și încasarea facturilor, a actelor justificative;
- Colaborarea cu alte departamente pentru asigurarea unui control financiar eficient.
Oferta companiei:
- Oferim un mediu de lucru plăcut, posibilitatea de a învăța și dezvolta în domeniul contabilității, precum și un salariu atractiv, negociabil în funcție de experiența și performanță.
Te încurajăm să aplici, indiferent de nivelul de experiență pe care îl ai. Valoarea noastră cea mai mare o reprezintă oamenii și credem cu tărie în dezvoltarea acestora. Dacă te regăsești în descrierea de mai sus, trimite-ne CV-ul tău prin intermediul platformei delucru.md. CV-ul tău nu va ajunge niciodată în spam la angajatori dacă e expediat prin această platformă.
Adresa:
Strășeni
Data actualizării:
16 august 2024
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.