Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Contabil(ă) Ialoveni, Sociteni
Mircom Solutions SRL
31 ianuarie 2025
Ialoveni
Cu experiență
Full-time
Nu contează
În locația angajatorului
Profilul canditatului:
- Studii superioare în contabilitate;
- Experienţă în domeniul contabilității.
- Cunoştiinţe avansate de operare PC (MS Office, Word, Excel) și 1C;
- Bune abilități de comunicare (verbală și scrisă) în limba romană și rusă;
- Capacitatea de planificare, de organizare și de prioritizare a activităților;
- Abilitatea de a lucra rapid, flexibil cu un volum intens de date;
- Atenție la detalii, spirit analitic, responsabilitate și acuratețe.
Responsabilitățile:
- Recepționarea, controlul și prelucrarea documentelor;
- Procesarea în sistemul intern de evidență intrările de materiale și de servicii;
- Casarea materialelor;
- Întocmirea și introducerea facturilor fiscale pe anumite segmente de activitate;
- Evidența operațiunilor (casa-banca);
- Participarea la inventariere și analiza rezultatelor inventarierei;
- Elaborarea Rapoartelor Statistice;
- Evidența operațiunilor de Import/export de marfă și de servicii;
- Alte sarcini specifice funcției.
Compania oferă:
- Pachet social complet;
- Salariul atractiv, calculat în funcție de competențe și de progrese;
- Echipa tânără și prietenoasă.
Dacă sunteți intereseți vă rugăm să expediați CV-ul Dvs. specificînd postul vacant pentru care aplicați, la adresa electronică: office@mircomsolutions.md
- Studii superioare în contabilitate;
- Experienţă în domeniul contabilității.
- Cunoştiinţe avansate de operare PC (MS Office, Word, Excel) și 1C;
- Bune abilități de comunicare (verbală și scrisă) în limba romană și rusă;
- Capacitatea de planificare, de organizare și de prioritizare a activităților;
- Abilitatea de a lucra rapid, flexibil cu un volum intens de date;
- Atenție la detalii, spirit analitic, responsabilitate și acuratețe.
Responsabilitățile:
- Recepționarea, controlul și prelucrarea documentelor;
- Procesarea în sistemul intern de evidență intrările de materiale și de servicii;
- Casarea materialelor;
- Întocmirea și introducerea facturilor fiscale pe anumite segmente de activitate;
- Evidența operațiunilor (casa-banca);
- Participarea la inventariere și analiza rezultatelor inventarierei;
- Elaborarea Rapoartelor Statistice;
- Evidența operațiunilor de Import/export de marfă și de servicii;
- Alte sarcini specifice funcției.
Compania oferă:
- Pachet social complet;
- Salariul atractiv, calculat în funcție de competențe și de progrese;
- Echipa tânără și prietenoasă.
Dacă sunteți intereseți vă rugăm să expediați CV-ul Dvs. specificînd postul vacant pentru care aplicați, la adresa electronică: office@mircomsolutions.md
Adresa:
Ialoveni
Data actualizării:
31 ianuarie 2025
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.