Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Contabil
AO ,,CASMED,,
31 ianuarie 2017
Bălți
Responsabilități principale:
• Organizarea, gestionarea, monitorizarea, controlul și asumarea responsabilității cu privire la desfășurarea în mod eficient și în termen a evidenței contabile, a politicii contabile și asigurarea respectării reglementărilor legislative în vigoare;
• Întocmirea și prezentarea dărilor de seamă fiscale, statistice conform legislației în vigoare;
• Coordonarea cheltuileilor conform bugetului planificat.
Cerinte faţă de candidaţi:
• Studii superioare în domeniu și experienţă în funcția respectivă minim 3 ani (experiența într-o asociație obștească va constitui un avantaj);
• Experiență organizare a activității financiar – contabile;
• Profunde cunoștinte a legislației fiscale si contabile;
• Cunoasterea softurilor specializate de evidenta contabila (1C 8) și abilități de operare PC (Word, Excel);
• Cunoaşterea obligatorie a limbii română și engleză;
• Seriozitate, responsabilitate, onestitate, punctualitate şi respectarea termenilor limită.
Beneficii:
- Mediu de lucru atractiv şi echipă tînără şi dinamică;
- Posibilitatea de implicare activă în proiectele asociaţiei;
- Posibilitatea de formare şi instruire permanentă.
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la adresa de email: ngo_casmed@yahoo.com indicînd poziția la care aplică până la data de 31 ianuarie 2017.
MISIUNEA AO ,,CASMED,,
Creşterea calităţii vieţii pentru diferite categorii de beneficiari prin dezvoltarea de modele funcționale de servicii sociale și îngrijiri comunitare și consolidarea capacităților actorilor comunitari.
VIZIUNE AO ,,CASMED,,
O comunitate activă, cu acces egal la servicii sociale și îngrijiri comunitare de calitate.
Pentru mai multe detalii despre activitatea AO “CASMED” vizitați pagina web: www.casmed.md
• Organizarea, gestionarea, monitorizarea, controlul și asumarea responsabilității cu privire la desfășurarea în mod eficient și în termen a evidenței contabile, a politicii contabile și asigurarea respectării reglementărilor legislative în vigoare;
• Întocmirea și prezentarea dărilor de seamă fiscale, statistice conform legislației în vigoare;
• Coordonarea cheltuileilor conform bugetului planificat.
Cerinte faţă de candidaţi:
• Studii superioare în domeniu și experienţă în funcția respectivă minim 3 ani (experiența într-o asociație obștească va constitui un avantaj);
• Experiență organizare a activității financiar – contabile;
• Profunde cunoștinte a legislației fiscale si contabile;
• Cunoasterea softurilor specializate de evidenta contabila (1C 8) și abilități de operare PC (Word, Excel);
• Cunoaşterea obligatorie a limbii română și engleză;
• Seriozitate, responsabilitate, onestitate, punctualitate şi respectarea termenilor limită.
Beneficii:
- Mediu de lucru atractiv şi echipă tînără şi dinamică;
- Posibilitatea de implicare activă în proiectele asociaţiei;
- Posibilitatea de formare şi instruire permanentă.
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la adresa de email: ngo_casmed@yahoo.com indicînd poziția la care aplică până la data de 31 ianuarie 2017.
MISIUNEA AO ,,CASMED,,
Creşterea calităţii vieţii pentru diferite categorii de beneficiari prin dezvoltarea de modele funcționale de servicii sociale și îngrijiri comunitare și consolidarea capacităților actorilor comunitari.
VIZIUNE AO ,,CASMED,,
O comunitate activă, cu acces egal la servicii sociale și îngrijiri comunitare de calitate.
Pentru mai multe detalii despre activitatea AO “CASMED” vizitați pagina web: www.casmed.md
Adresa:
Bălți
Data actualizării:
31 ianuarie 2017
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.