Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
                            
                    Contabil
                                                                
                                                                            HR-Consulting
                                                                        
                            3 decembrie 2014
                            Chișinău
                        
                    HR-Consulting – lider in recrutarea personalului, la solicitarea clientului sau, este in cautarea candidatului pentru postul vacant: CONTABIL.
 
COMPANIA:
-Cel mai mare producator si imbuteliator de bauturi racoritoare din Moldova si Europa.
ROL:
-Monitorizarea si pregatirea tuturor rapoartelor contabile in concordanta cu legislatia locala.
 
RESPONSABILITATI:
- Supravegherea tuturor tranzactiilor de contabilitate si fiscale;
- Pregatirea rapoartelor contabile;
- Coordonarea activitatilor de audit efectuate de autoritatile fiscal;
- Evidenta registrului general de contabilitate si a jurnalului de intrari;
- Executarea altor resposabilitati atribuite legate de taxe si raportare contabila;
- Coordonarea prezentarii situatiei financiare lunare/anuale.
 
CERINTE:
- Studii universitare in contabilitate sau domeniu financiar;
- 2-3 ani experienta in contabilitate (preferabil companie multinationala);
- Cunoasterea limbilor Romana, Rusa, limba Engleza - nivel intermediar;
- Experienta in pregatirea rapoartelor fiscale: declaratii si planificari fiscale;
- Abilitatea de centralizare a informatiei si pregatirea documentelor fiscale aferente;
- Cunoasterea calculatorului.
 
ABILITATI:
-Cunoasterea vasta a Codului Fiscal al Republicii Moldova,
-Cunoasterea legislatiei si standardelor de contabilitate;
-Organizare si planificare;
-Orientarea spre rezultate.
 
CONTACTE:
Cei interesati de pozitia vizata sint pugati sa transmite CV la adresa de Email: ns40@search4staff.com
t.: +373 22 87 65 57 | f.: +373 22 20 91 34
In CV indicati postul vacant: “Contabil”.
Candidatii care corespund cerintelor vor fi contactati.
 
                            
        
    COMPANIA:
-Cel mai mare producator si imbuteliator de bauturi racoritoare din Moldova si Europa.
ROL:
-Monitorizarea si pregatirea tuturor rapoartelor contabile in concordanta cu legislatia locala.
RESPONSABILITATI:
- Supravegherea tuturor tranzactiilor de contabilitate si fiscale;
- Pregatirea rapoartelor contabile;
- Coordonarea activitatilor de audit efectuate de autoritatile fiscal;
- Evidenta registrului general de contabilitate si a jurnalului de intrari;
- Executarea altor resposabilitati atribuite legate de taxe si raportare contabila;
- Coordonarea prezentarii situatiei financiare lunare/anuale.
CERINTE:
- Studii universitare in contabilitate sau domeniu financiar;
- 2-3 ani experienta in contabilitate (preferabil companie multinationala);
- Cunoasterea limbilor Romana, Rusa, limba Engleza - nivel intermediar;
- Experienta in pregatirea rapoartelor fiscale: declaratii si planificari fiscale;
- Abilitatea de centralizare a informatiei si pregatirea documentelor fiscale aferente;
- Cunoasterea calculatorului.
ABILITATI:
-Cunoasterea vasta a Codului Fiscal al Republicii Moldova,
-Cunoasterea legislatiei si standardelor de contabilitate;
-Organizare si planificare;
-Orientarea spre rezultate.
CONTACTE:
Cei interesati de pozitia vizata sint pugati sa transmite CV la adresa de Email: ns40@search4staff.com
t.: +373 22 87 65 57 | f.: +373 22 20 91 34
In CV indicati postul vacant: “Contabil”.
Candidatii care corespund cerintelor vor fi contactati.
Adresa:
                        
                            Chișinău
                            
                            
                        
                    Data actualizării:
                3 decembrie 2014
            
                Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
                            
                    Aplicat!
                    
                Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.