Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Contabil
IDOM

12 ianuarie 2011

Chișinău
Organizaţia:
Asociaţia Obştească “Institutul pentu Drepturile Omului din Moldova”

Funcţia: Contabil
Poziţia de lucru: Zi plină (40 de ore pe săptămînă)
Locul postului: Chişinău, Republica Moldova
Data anunţării: 12 ianuarie 2011
Data limită pentru
primirea documentelor: 24 ianuarie 2011

Misiunea funcţiei: asistă Managerul Financiar în administrarea financiară a organizației, realizarea managementului financiar al proiectelor organizației, participarea la planificarea bugetelor proiectelor organizației, contabilizarea adecvată a tuturor operaţiilor economice, asigurarea administrării eficiente a resurselor financiare şi oferirea informaţiei financiare veridice conducerii organizaţiei.

Obligaţiile de bază:
• duce evidenţa contabilă în strictă conformitate cu toate normele care reglementează acest domeniu;
• realizează primirea şi controlul documentelor primare ale evidenţei contabile şi prelucrarea acestora. Pregăteşte datele pentru rapoartele financiare şi statistice necesare. Are grijă de siguranţa documentelor contabile şi le îndeplineşte în baza standardelor existente şi legislaţiei în vigoare;
• efectuează calculele legate de impozite şi taxe, salarii;
• realizează măsurile îndreptate spre respectarea disciplinei financiare şi utilizarea raţională a resurselor. Promovează şi implementează forme şi metode progresive de evidenţă contabilă în baza programelor computerizate;
• participă la inventarierea mijloacelor financiare, bunurilor materiale, achitărilor şi obligaţiilor;
• oferă informaţie contabilă veridică Managerului Financiar şi Directorului Executiv, angajaţilor, auditorilor, precum şi altor utilizatori a datelor contabile;
• realizează activitatea privind formarea, actualizarea şi păstrarea bazei de date a informaţiei contabile, introduce schimbările necesare în notele explicative şi normele utilizate la prelucrarea datelor;
• realizează primirea, completarea, evidenţa şi păstrarea cărţilor de muncă ale angajaţilor în conformitate cu legislaţia în vigoare;
• asistă Managerul Financiar în buna gestonare a activităţii financiare;
• efectuează alte sarcini de serviciu delegate de Managerul Financiar şi Directorul Executiv.

Cerinţe:
• studii superioare în finanţe sau contabilitate;
• experiență de muncă în domeniul contabilităţii ONG-urilor va constituie un avantaj;
• experienţă de muncă în domeniul contabilităţii de cel puţin 3 ani;
• cunoaşterea formelor şi metodelor de evidenţă contabilă, a planului şi corespondenţei conturilor, a organizării circuitului documentar şi reflectării în conturile evidenţei contabile a operaţiunilor legate de circulaţia mijloacelor financiare şi materiale;
• cunoaşterea actelor normative şi a materialelor metodice privind organizarea evidenţei contabile şi raportării;
• utilizarea PC la nivel de utilizator şi a lucrului cu programul «1C Contabilitate»;
• cunoaşterea limbii de stat şi ruse la nivelul necesar pentru îndeplinirea funcţiilor, cunoaşterea limbii engleze constituie un avantaj;
• auto-organizare, gestionarea timpului personal şi a priorităţilor de lucru;
• capacitate de a lucra de sine stătător şi în echipă;
• gîndire analitică, abilităţi de determinare a problemelor şi rezolvare a acestora;
• responsabilitate şi iniţiativă;
• atent la detalii şi spirit de acurateţe;
• înţelegerea şi împărtăşirea misiunii, scopurilor şi obiectivelor Institutul pentu Drepturile Omului din Moldova

Doar candidaţii pre-selectaţi pentru interviu vor fi contactați.



Pentru participare la concurs urmează să expediaţi pînă 24 ianuarie 2011, pe adresa electronică, fax sau poştă cu adnotarea „Contabil”:
1. un curriculum vitae pe 1-2 pagini;
2. o scrisoare de intenţie;
3. numele, prenumele, funcţiile şi telefoanele de contact a două persoane, care ar fi dispuse să vă ofere recomandări.
Setul de documente urmează a fi expediat la adresa:
Institutul pentu Drepturile Omului din Moldova
MD-2004, Chişinău, Moldova
Bd. Ştefan cel Mare 196, et.4
E-mail: inga.turcan@idom.md
Fax: /+373-22/ 24-49-11
Tel: /+373-22/ 83-84-08
Persoana de contact: Inga Ţurcan – Manager Financiar

Persoana selectată va participa la un training introductiv privind Institutul pentu Drepturile Omului din Moldova scopurile, principiile şi metodele de lucru ale organizaţiei, campaniile desfăşurate. Totodată, acesteia îi va fi asigurat contract, pachet social, condiţii favorabile de lucru, precum şi atmosferă neformală, colectiv dinamic, lucru într-un mediu divers şi multicultural.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
12 ianuarie 2011
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Adaugă o scrisoare de intenție

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează un Smart CV,
pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut