Contabil
10 000 lei pe lună
Status
3 mai 2025
Chișinău
De la 2 ani
Part-time
Superioare
Hibrid (Oficiu/Acasă)
ANUNȚ DE ANGAJARE
Suntem o companie specializată în administrarea blocurilor locative și comerciale .
Angajam Contabil dedicat, or. Chișinău, cu experiență și o bună înțelegere a sectorului de gestiune a fondului locativ, care să contribuie activ la eficientizarea proceselor financiare și operaționale.
Responsabilități principale:
-Evidența contabilă completă a companiei (conform legislației în vigoare);
-Formarea și ajustarea tarifelor pentru energia termică și alte servicii comunale;
-Colaborarea cu furnizorii de utilități: preluare facturi, refacturare, achitare;
-Introducerea indicilor contoarelor și generarea consumurilor aferente;
-Calculul și achitarea salariilor angajaților, inclusiv gestionarea actelor aferente angajării;
-Întocmirea declarațiilor fiscale, raportărilor lunare și anuale;
-Susținerea controalelor financiare și audit intern.
Profilul candidatului :
-Studii superioare în contabilitate;
-Experiență relevantă în domeniul gestiunii fondului locativ (minim 2 ani – avantaj);
-Cunoștințe solide ale legislației fiscale și muncii;
-Experiență în lucrul cu softuri contabile (preferabil 1C sau similar);
-Abilități analitice, atenție la detalii, confidențialitate;
-Capacitatea de a lucra atât independent, cât și în echipă.
Ce oferim:
-Pachet salarial motivant, în funcție de experiență;
-Regim de lucru part-time ;
-Posibilitate de implicare activă în optimizarea proceselor contabile și administrative.
Aplică acum!
Suntem o companie specializată în administrarea blocurilor locative și comerciale .
Angajam Contabil dedicat, or. Chișinău, cu experiență și o bună înțelegere a sectorului de gestiune a fondului locativ, care să contribuie activ la eficientizarea proceselor financiare și operaționale.
Responsabilități principale:
-Evidența contabilă completă a companiei (conform legislației în vigoare);
-Formarea și ajustarea tarifelor pentru energia termică și alte servicii comunale;
-Colaborarea cu furnizorii de utilități: preluare facturi, refacturare, achitare;
-Introducerea indicilor contoarelor și generarea consumurilor aferente;
-Calculul și achitarea salariilor angajaților, inclusiv gestionarea actelor aferente angajării;
-Întocmirea declarațiilor fiscale, raportărilor lunare și anuale;
-Susținerea controalelor financiare și audit intern.
Profilul candidatului :
-Studii superioare în contabilitate;
-Experiență relevantă în domeniul gestiunii fondului locativ (minim 2 ani – avantaj);
-Cunoștințe solide ale legislației fiscale și muncii;
-Experiență în lucrul cu softuri contabile (preferabil 1C sau similar);
-Abilități analitice, atenție la detalii, confidențialitate;
-Capacitatea de a lucra atât independent, cât și în echipă.
Ce oferim:
-Pachet salarial motivant, în funcție de experiență;
-Regim de lucru part-time ;
-Posibilitate de implicare activă în optimizarea proceselor contabile și administrative.
Aplică acum!
Seriozitate
Responsabilitate
Punctualitate
Cunoașterea limbilor:
Română Elementar
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
3 mai 2025
E-mail:
consilier.apc@gmail.com
Copiază
Persoana de contact:
Veaceslav
Veaceslav
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut