Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Contabil superior
INS
20 iunie 2016
Chișinău
A N U N Ţ
cu privire la desfăşurarea concursului privind ocuparea
funcţiei vacante în cadrul Institutului Național de Standardizare
Informaţia necesară:
1.Denumirea persoanei juridice: Institutul Național de Standardizare
2.Sediul persoanei juridice: mun. Chişinău, str. E. Coca, 28.
3. Departamentul publicații și comerț
3.1 Funcţia vacantă - Contabil superior
Scopul general al funcţiei:
Asigurarea evidenței contabile privind calcularea salariilor,impozitelor și dărilor de seamă atribuite salariilor decontărilor bancare, casieriei și evidenței creanțelor comerciale.
Sarcini de bază:
4. Cerințe obligatorii:
1. Asigurarea operaţiunile de casă.
a) utilizarea maşinilor de casă şi de control cu memorie fiscală și a registrului maşinilor de casă şi de control;
b) întocmirea dispoziţiile de plată şi încasare, respectarea disciplinei de casă;
c) întocmirea darii de seamă pentru operaţiunile de casă efectuate cu reflectarea acestora în documentele necesare;
2. Asigurarea evidenţei privind decontările cu diferiţi cumpărători (agenţi economici).
a) întocmirea conturilor de plată și a facturilor privind serviciile prestate și bunurilor eliberate;
b) înregistrarea decontărilor, plăţilor și încasărilor efectuate cu reflectarea lor în documentele necesare.
3. Calcularea, achitarea şi transferul plăţilor salariale la conturile bancare ale salariaţilor.
a) perfectarea documentelor persoanelor angajate sau eliberate pentru obţinerea/transmiterea cardurilor bancare, prin asigurarea evidenţei acestora;
b) calcularea corectă şi în termen a salariilor şi asigurarea transferului plăţilor salariale la conturile bancare ale acestora;
c) asigurarea evidenţei privind decontările cu titularii de avans/deplasări de serviciu;
d) primirea ordinelor cu privire la angajări, eliberări din funcţie, suspendare, modificarea, acordarea diferitor tipuri de concedii, de deplasare de serviciu, diferite documente confirmative şi asigurarea executării acestora;
e) întocmirea corectă şi asigurarea prezentării în termen a dării de seamă ,,Cu privire la impozitul pe venit reţinut din plăţile salariale şi achitat în buget” şi a Raportului ,,privind calcularea şi transferarea primelor de asigurare obligatorie de asistenţă medicală”;
f) efectuarea calculului cotelor de asigurare socială datorate bugetului asigurării sociale de stat, precum şi a formei 4 - BASS Fondului Social al Republicii Moldova și a declarațiilor lunare REV-5, alte rapoarte statistice.
4. Participarea la inventarierea periodică, anuală a mijloacelor fixe, obiectelor de mică valoare şi scurtă durată şi a altor bunuri materiale la locul de exploatare a acestora.
4.1 Studii:
Superioare, de licenţă sau echivalente în economie.
Experienţă profesională:
Minim cinci ani de experienţă profesională în domeniul contabilității.
4.2 Cunoştinţe:
- Cunoaşterea Legii Contabilității, Standardelor Naționale de Contabilitate, Codului Fiscal și a altor acte normative legate de evidența contabilă;
- Cunoaşterea excelentă a limbii române;
- Abilităţi de utilizare a computerului: Word, Excel, Internet.
4.3 Abilităţi:
- Lucru cu Programul de evidență contabilă 1C, versiunea 8.
5. Persoanele interesate pot depune personal/prin poştă electronică Curriculum Vitae (CV) şi scrisoarea de intenţie.
6. Termenul limită de depunere a CV pentru participarea la concurs este – 30 iunie 2016, orele 12.00
7. Adresa poştală a INS – str. E. Coca, 28, (bl.1), MD-2064, mun. Chişinău
Persoană de contact:
Parascovia Botezatu, Contabil-șef
Tel.: 022 905-305, e-mail: parascovia.botezatu@standard.md
Concursul pentru ocuparea funcției vacante se va desfășura în 2 etape:
1. Analiza şi selectarea CV;
2. Interviu.
Informaţia despre candidații admiși și data/ora interviului va fi plasată pe pagina web a INS www.standard.md, precum şi va fi adusă la cunoştinţa fiecărui candidat admis prin intermediul poștei electronice sau telefon.
cu privire la desfăşurarea concursului privind ocuparea
funcţiei vacante în cadrul Institutului Național de Standardizare
Informaţia necesară:
1.Denumirea persoanei juridice: Institutul Național de Standardizare
2.Sediul persoanei juridice: mun. Chişinău, str. E. Coca, 28.
3. Departamentul publicații și comerț
3.1 Funcţia vacantă - Contabil superior
Scopul general al funcţiei:
Asigurarea evidenței contabile privind calcularea salariilor,impozitelor și dărilor de seamă atribuite salariilor decontărilor bancare, casieriei și evidenței creanțelor comerciale.
Sarcini de bază:
4. Cerințe obligatorii:
1. Asigurarea operaţiunile de casă.
a) utilizarea maşinilor de casă şi de control cu memorie fiscală și a registrului maşinilor de casă şi de control;
b) întocmirea dispoziţiile de plată şi încasare, respectarea disciplinei de casă;
c) întocmirea darii de seamă pentru operaţiunile de casă efectuate cu reflectarea acestora în documentele necesare;
2. Asigurarea evidenţei privind decontările cu diferiţi cumpărători (agenţi economici).
a) întocmirea conturilor de plată și a facturilor privind serviciile prestate și bunurilor eliberate;
b) înregistrarea decontărilor, plăţilor și încasărilor efectuate cu reflectarea lor în documentele necesare.
3. Calcularea, achitarea şi transferul plăţilor salariale la conturile bancare ale salariaţilor.
a) perfectarea documentelor persoanelor angajate sau eliberate pentru obţinerea/transmiterea cardurilor bancare, prin asigurarea evidenţei acestora;
b) calcularea corectă şi în termen a salariilor şi asigurarea transferului plăţilor salariale la conturile bancare ale acestora;
c) asigurarea evidenţei privind decontările cu titularii de avans/deplasări de serviciu;
d) primirea ordinelor cu privire la angajări, eliberări din funcţie, suspendare, modificarea, acordarea diferitor tipuri de concedii, de deplasare de serviciu, diferite documente confirmative şi asigurarea executării acestora;
e) întocmirea corectă şi asigurarea prezentării în termen a dării de seamă ,,Cu privire la impozitul pe venit reţinut din plăţile salariale şi achitat în buget” şi a Raportului ,,privind calcularea şi transferarea primelor de asigurare obligatorie de asistenţă medicală”;
f) efectuarea calculului cotelor de asigurare socială datorate bugetului asigurării sociale de stat, precum şi a formei 4 - BASS Fondului Social al Republicii Moldova și a declarațiilor lunare REV-5, alte rapoarte statistice.
4. Participarea la inventarierea periodică, anuală a mijloacelor fixe, obiectelor de mică valoare şi scurtă durată şi a altor bunuri materiale la locul de exploatare a acestora.
4.1 Studii:
Superioare, de licenţă sau echivalente în economie.
Experienţă profesională:
Minim cinci ani de experienţă profesională în domeniul contabilității.
4.2 Cunoştinţe:
- Cunoaşterea Legii Contabilității, Standardelor Naționale de Contabilitate, Codului Fiscal și a altor acte normative legate de evidența contabilă;
- Cunoaşterea excelentă a limbii române;
- Abilităţi de utilizare a computerului: Word, Excel, Internet.
4.3 Abilităţi:
- Lucru cu Programul de evidență contabilă 1C, versiunea 8.
5. Persoanele interesate pot depune personal/prin poştă electronică Curriculum Vitae (CV) şi scrisoarea de intenţie.
6. Termenul limită de depunere a CV pentru participarea la concurs este – 30 iunie 2016, orele 12.00
7. Adresa poştală a INS – str. E. Coca, 28, (bl.1), MD-2064, mun. Chişinău
Persoană de contact:
Parascovia Botezatu, Contabil-șef
Tel.: 022 905-305, e-mail: parascovia.botezatu@standard.md
Concursul pentru ocuparea funcției vacante se va desfășura în 2 etape:
1. Analiza şi selectarea CV;
2. Interviu.
Informaţia despre candidații admiși și data/ora interviului va fi plasată pe pagina web a INS www.standard.md, precum şi va fi adusă la cunoştinţa fiecărui candidat admis prin intermediul poștei electronice sau telefon.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
20 iunie 2016
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut