Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Contabil sef
Centrul pentru Drepturile Omului din Moldova
23 aprilie 2009
Chișinău
Sarcini de bază:
• Asigurarea aplicării corecte a prevederilor legale privind modul de organizare şi ţinere a evidenţei contabile;
• Asigurarea integrităţii resurselor băneşti şi valorilor materiale;
• Aplicarea principiilor metodologice unice ale contabilităţii;
• Asigurarea integrităţii documentelor primare, registrelor contabile, dărilor de seamă şi bilanţurile contabile.
Responsabilităţi:
• Răspunde de eficienţa activităţii economice;
• Răspunde de aplicarea corectă a prevederilor legale privind modul de organizare şi ţinere a contabilităţii;
• Răspunde de întocmirea şi prezentarea rapoartelor financiare în termenele stabilite;
• Răspunde de integritatea şi păstrarea documentelor primare, registrelor contabile, dărilor de seamă şi bilanţurile pînă la predarea lor în arhivă.
Cerinţe faţă de candidat:
• Studii superioare, preferabil în domeniul financiar – contabil, economic;
• Experienţă profesională minim 3 ani;
• Cunoştinţe în domeniul legislaţiei fiscale şi a muncii;
• Cunoştinţe temeinice în sistemul organizatoric şi financiar-contabil, sistemul bugetar;
• Cunoaşterea conducerii contabilităţii computerizate;
• Cunoştinţe de operare la calculator: MS office, Internet, preferabil cunoaşterea programului Unic Clint;
• Abilităţi de planificare, organizare, coordonare, analiză, sinteză, elaborare a documentelor;
• Abilităţi de comunicare;
• Abilităţi de lucru în echipă.
• Asigurarea aplicării corecte a prevederilor legale privind modul de organizare şi ţinere a evidenţei contabile;
• Asigurarea integrităţii resurselor băneşti şi valorilor materiale;
• Aplicarea principiilor metodologice unice ale contabilităţii;
• Asigurarea integrităţii documentelor primare, registrelor contabile, dărilor de seamă şi bilanţurile contabile.
Responsabilităţi:
• Răspunde de eficienţa activităţii economice;
• Răspunde de aplicarea corectă a prevederilor legale privind modul de organizare şi ţinere a contabilităţii;
• Răspunde de întocmirea şi prezentarea rapoartelor financiare în termenele stabilite;
• Răspunde de integritatea şi păstrarea documentelor primare, registrelor contabile, dărilor de seamă şi bilanţurile pînă la predarea lor în arhivă.
Cerinţe faţă de candidat:
• Studii superioare, preferabil în domeniul financiar – contabil, economic;
• Experienţă profesională minim 3 ani;
• Cunoştinţe în domeniul legislaţiei fiscale şi a muncii;
• Cunoştinţe temeinice în sistemul organizatoric şi financiar-contabil, sistemul bugetar;
• Cunoaşterea conducerii contabilităţii computerizate;
• Cunoştinţe de operare la calculator: MS office, Internet, preferabil cunoaşterea programului Unic Clint;
• Abilităţi de planificare, organizare, coordonare, analiză, sinteză, elaborare a documentelor;
• Abilităţi de comunicare;
• Abilităţi de lucru în echipă.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
23 aprilie 2009
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.