Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Contabil-sef
OPTIMUS PLUS" SRL
2 martie 2011
Chișinău
Contabil-sef
Responsabilităţi:
-Organizarea, conducerea, controlul şi răspunderea de desfăşurare în mod eficient a activităţii financiar-contabile a companiei în conformitate cu legislaţia in vigoare;
Cerinţe faţă de candidaţi:
- Studii superioare de specialitate economie/finanţe;
-Experienţă de lucru cuprinzînd toate aspectele activităţii financiar-contabile - minim 3 ani,
-Experienţă şi cunoştinţe de planificare, analiză financiară, elaborare a bugetelor;
- Elaborează politica companiei în domeniul comercial;
- Coordonează activitatea comercială (vînzări, logistică, achiziţii) în cadrul companiei;
- Coordonează activitatea agenţilor vînzări şi agenţilor achiziţii;
- Promovează produsele companiei prin contactul direct cu clienţii;
- Verifică şi gestionează contractele comerciale;
- Menţine relaţia cu furnizorii interni şi externi;
- Coordonează activitatea de import;
- Contribuie la elaborarea strategiei de vînzări;
- Participă la întocmirea bugetului anual şi a strategiei de dezvoltare a companiei;
-Cunoaşterea limbii române şi ruse;
-Cunoştinţe avansate de operare PC;
-Cunoaşterea softurilor specializate de evidenţă contabilă, preferabil - (WizCount);
-Responsabilitate, spirit analitic şi capacitate de organizare;
-Abilităţi de negociere, consultanţă şi conciliere;
- Permis de conducere categoria B;
-Gîndire analitică şi prudentă;
-Onestitate, corectitudine.
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la adresa electronică indicînd poziţia la care aplică
Responsabilităţi:
-Organizarea, conducerea, controlul şi răspunderea de desfăşurare în mod eficient a activităţii financiar-contabile a companiei în conformitate cu legislaţia in vigoare;
Cerinţe faţă de candidaţi:
- Studii superioare de specialitate economie/finanţe;
-Experienţă de lucru cuprinzînd toate aspectele activităţii financiar-contabile - minim 3 ani,
-Experienţă şi cunoştinţe de planificare, analiză financiară, elaborare a bugetelor;
- Elaborează politica companiei în domeniul comercial;
- Coordonează activitatea comercială (vînzări, logistică, achiziţii) în cadrul companiei;
- Coordonează activitatea agenţilor vînzări şi agenţilor achiziţii;
- Promovează produsele companiei prin contactul direct cu clienţii;
- Verifică şi gestionează contractele comerciale;
- Menţine relaţia cu furnizorii interni şi externi;
- Coordonează activitatea de import;
- Contribuie la elaborarea strategiei de vînzări;
- Participă la întocmirea bugetului anual şi a strategiei de dezvoltare a companiei;
-Cunoaşterea limbii române şi ruse;
-Cunoştinţe avansate de operare PC;
-Cunoaşterea softurilor specializate de evidenţă contabilă, preferabil - (WizCount);
-Responsabilitate, spirit analitic şi capacitate de organizare;
-Abilităţi de negociere, consultanţă şi conciliere;
- Permis de conducere categoria B;
-Gîndire analitică şi prudentă;
-Onestitate, corectitudine.
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la adresa electronică indicînd poziţia la care aplică
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
2 martie 2011
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut