Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Contabil sef
5AQ INVEST SRL
1 noiembrie 2013
Chișinău
Cerințe:
- Studii economice superioare;
- Experiență de muncă în calitate de contabil-șef (construcții, producere);
Cunoștințe și competențe:
- Cunoașterea sigură a aspectelor fiscale;
- Experiență în organizarea proceselor de evidență contabilă;
- Abilități de cunoaștere a PC ( 1C, Word, Excel).
Responsabilitati:
- Organizarea, gestionarea, monitorizarea, controlul și asumarea responsabilității cu privire la desfășurarea în mod eficient și în termen a evidenței contabile, a politicii contabile și asigurarea respectării reglementărilor legislative în vigoare;
- Întocmirea și prezentarea dărilor de seamă fiscale, statistice, calcularea impozitelor și taexelor conform legislației în vigoare;
- controlul asupra evidentei intregului patrimoniu a intreprinderii;
- organizarea inventarierii (1-2 ori pe an);
- stabilirea sarcinilor pt persoanele aflate in subordinea sa (2 persoane);
- pregatirea si prezentarea informatiilor si rapoartelor necesare Directorului financiar si Directorului general;
Oferim:
- Pachet salarial atractiv
- Pachet social
- Mediu de lucru plăcut
- Dezvoltarea carierei într-o echipă de profesioniști.
Persoanele interesate pot expedia CV-ul (cu fotografie) şi scrisoare de intenţie la adresa electronică: hr.aplacinta@gmail.com
- Studii economice superioare;
- Experiență de muncă în calitate de contabil-șef (construcții, producere);
Cunoștințe și competențe:
- Cunoașterea sigură a aspectelor fiscale;
- Experiență în organizarea proceselor de evidență contabilă;
- Abilități de cunoaștere a PC ( 1C, Word, Excel).
Responsabilitati:
- Organizarea, gestionarea, monitorizarea, controlul și asumarea responsabilității cu privire la desfășurarea în mod eficient și în termen a evidenței contabile, a politicii contabile și asigurarea respectării reglementărilor legislative în vigoare;
- Întocmirea și prezentarea dărilor de seamă fiscale, statistice, calcularea impozitelor și taexelor conform legislației în vigoare;
- controlul asupra evidentei intregului patrimoniu a intreprinderii;
- organizarea inventarierii (1-2 ori pe an);
- stabilirea sarcinilor pt persoanele aflate in subordinea sa (2 persoane);
- pregatirea si prezentarea informatiilor si rapoartelor necesare Directorului financiar si Directorului general;
Oferim:
- Pachet salarial atractiv
- Pachet social
- Mediu de lucru plăcut
- Dezvoltarea carierei într-o echipă de profesioniști.
Persoanele interesate pot expedia CV-ul (cu fotografie) şi scrisoare de intenţie la adresa electronică: hr.aplacinta@gmail.com
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
1 noiembrie 2013
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut