Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Contabil-șef (in domeniul telecomunicatii)
ALO SRL
25 februarie 2016
Chișinău
Contabil-șef (in domeniul telecomunicatii)
Cerinte fata de candidati:
- studii superioare (profil economic, contabilitate);
- experienta profesionala in domeniul vinzarilor (preferabil in domeniul telecomunicatii) într-o funcție similară minim 5 ani;
- posedarea limbii romane, ruse, la perfectie;
- utilizator avansat al calculatorului (MS Office, 1C, etc);
- cunostinte solide a legislatiei in vigoare;
- persoană cu iniţiativă, capabilă să genereze idei originale;
- cunoasterea eticii de comunicare profesionala;
- abilitati de organizare si planificare;
- persoana dinamica, presentabila, responsabila, resistenta la stress.
Obligatii:
- Organizează şi asigură ţinerea continuă a contabilităţii;
- Supraveghează gestionarea mijloacelor financiare conform destinaţiei în baza planurilor de finanţare;
- Asigură controlul asupra utilizării corecte şi cu economie a mijloacelor financiare;
- Contribuie la efectuarea inventarierii patrimoniului instanţei;
- Întocmirea şi prezentarea rapoartelor financiare trimestriale şi anual;
- Asigură controlul asupra utilizării corecte şi cu economie a mijloacelor financiare;
- Asigură integritatea şi păstrarea documentelor primare şi registrelor contabile conform legislatiei in vigoare;
- Asumarea răspunderii materiale integrale pentru valorilor materiale şi mijloacelor băneşti aflate în gestiunea sa;
- Să respecte clauzele de confidenţialitate ale companiei şi să protejeze compania de competitori şi de terţe persoane;
- Alte responsabilităţi indicate de superiorii săi.
Beneficii:
- pachet social deplin;
- salariu motivant si oferit la timp;
- perspective de realizare profesionala si personala;
- conditii prielnice de munca;
- posibilitate de a activa intr-o echipa dinamica, de profesionisti.
Persoanele interesate sînt rugate să transmită CV-ul, însoțit de o fotografie recentă, cu indicarea postului, la adresa resurse.umane@alo.md
Cerinte fata de candidati:
- studii superioare (profil economic, contabilitate);
- experienta profesionala in domeniul vinzarilor (preferabil in domeniul telecomunicatii) într-o funcție similară minim 5 ani;
- posedarea limbii romane, ruse, la perfectie;
- utilizator avansat al calculatorului (MS Office, 1C, etc);
- cunostinte solide a legislatiei in vigoare;
- persoană cu iniţiativă, capabilă să genereze idei originale;
- cunoasterea eticii de comunicare profesionala;
- abilitati de organizare si planificare;
- persoana dinamica, presentabila, responsabila, resistenta la stress.
Obligatii:
- Organizează şi asigură ţinerea continuă a contabilităţii;
- Supraveghează gestionarea mijloacelor financiare conform destinaţiei în baza planurilor de finanţare;
- Asigură controlul asupra utilizării corecte şi cu economie a mijloacelor financiare;
- Contribuie la efectuarea inventarierii patrimoniului instanţei;
- Întocmirea şi prezentarea rapoartelor financiare trimestriale şi anual;
- Asigură controlul asupra utilizării corecte şi cu economie a mijloacelor financiare;
- Asigură integritatea şi păstrarea documentelor primare şi registrelor contabile conform legislatiei in vigoare;
- Asumarea răspunderii materiale integrale pentru valorilor materiale şi mijloacelor băneşti aflate în gestiunea sa;
- Să respecte clauzele de confidenţialitate ale companiei şi să protejeze compania de competitori şi de terţe persoane;
- Alte responsabilităţi indicate de superiorii săi.
Beneficii:
- pachet social deplin;
- salariu motivant si oferit la timp;
- perspective de realizare profesionala si personala;
- conditii prielnice de munca;
- posibilitate de a activa intr-o echipa dinamica, de profesionisti.
Persoanele interesate sînt rugate să transmită CV-ul, însoțit de o fotografie recentă, cu indicarea postului, la adresa resurse.umane@alo.md
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
25 februarie 2016
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut