Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
                            
                    Contabil in Ungheni
                                                                
                                                                            IDS Consulting
                                                                        
                            30 iulie 2010
                            Chișinău
                        
                    IDS Consulting anunta concurs de angajare la postul de contabil in or.Ungheni, pentru clientul nostru, o companie internationala, care isi desfasoara activitatea in domeniul industriei usoare.
Cerinte:
studii superioare finante sau economie
experienta de munca de minim 3 ani în calitate de contabil într-o organizatie de producere internationala sau mixta
cunoasterea programelor contabile nationale si internationale
cunoastere buna a contabilitatii RM si a legislatiei fiscale
cunoastere a limbii engleze constitue un avantaj
atentie, acuratete în munca cu actele
Responsabilitati:
- Obligatia principala consta în tinerea evidentei contabile si financiare
- Intocmirea actelor contabile: procese-verbale de coordonare cu furnizorii, întocmirea facturilor si bonurilor (foilor) de însotire
- Planificarea si tinerea evidentei cheltuielilor financiare
- Pregatirea rapoartelor de gestiune pentru biroul principal
calcularea salariului
- Pregatirea rapoartelor fiscale
- Monitorizarea aspectelor privind perfectarea vamala si logistica
Va rugam sa transmiteti CV-ul Dvs, in limba romana sau rusa la adresa : cv@hr.md, indicand denumirea pozitiei in subectul scrisorii
                            
        
    Cerinte:
studii superioare finante sau economie
experienta de munca de minim 3 ani în calitate de contabil într-o organizatie de producere internationala sau mixta
cunoasterea programelor contabile nationale si internationale
cunoastere buna a contabilitatii RM si a legislatiei fiscale
cunoastere a limbii engleze constitue un avantaj
atentie, acuratete în munca cu actele
Responsabilitati:
- Obligatia principala consta în tinerea evidentei contabile si financiare
- Intocmirea actelor contabile: procese-verbale de coordonare cu furnizorii, întocmirea facturilor si bonurilor (foilor) de însotire
- Planificarea si tinerea evidentei cheltuielilor financiare
- Pregatirea rapoartelor de gestiune pentru biroul principal
calcularea salariului
- Pregatirea rapoartelor fiscale
- Monitorizarea aspectelor privind perfectarea vamala si logistica
Va rugam sa transmiteti CV-ul Dvs, in limba romana sau rusa la adresa : cv@hr.md, indicand denumirea pozitiei in subectul scrisorii
Adresa:
                        
                            Chișinău
                            
                            
                        
                    Data actualizării:
                30 iulie 2010
            
                Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
                            
                    Aplicat!
                    
                Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.