Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Contabil-economist
HouseCons Group SRL
6 mai 2015
Chișinău
Responsabilităţi:
• Organizează, îndrumă, conduce, controlează şi răspunde de desfăşurarea în mod eficient a activităţii financiar-contabile a societăţii în conformitate cu dispoziţiile legale a Republicii Moldova;
• Asigură, organizarea si gestionarea în mod eficient a integritatii intregului patrimoniu al societatii in conformitate cu dispozitiile legale a Republicii Moldova;
• Organizează şi coordoneaza contabilitatea operaţiilor de capital, contabilitatea imobilizarilor, contabilitatea stocurilor, contabilitatea terţilor, contabilitatea trezoreriei, contabilitatea cheltuielilor, veniturilor şi rezultatelor, contabilitatea angajamentelor şi altor elemente patrimoniale, contabilitatea de gestiune în conformitate cu legislaţia Republicii Moldova ;
• Răspunde de evidenţa formularelor cu regim special;
• Răspunde de efectuarea inventarierii anuale generale a patrimoniului;
• Asigură şi răspunde de îndeplinirea la termen a documentelor statistice, fiscale, asigurări sociale şi medicale ;
• Supravegheaza reconcilierea şi închiderea conturilor;
• Asigură şi răspunde de elaborarea balanţei de verificare la termenele stabilite de legislaţia în vigoare.
Criterii Eligibilitate:
• Studii superioare finalizate în domeniul contabilităţii;
• Experienta în domeniu – cel puţin 3 ani;
• Experienţă în poziţii similare – cel puţin 2 ani;
• MS Office;
Abilitati tehnice:
• Trezărerie şi taxe;
• Contabilitate financiară;
• Analiză financiară;
• Planificare şi previziuni de business;
• Cunoştinţe avansate MS Office
• Organizează, îndrumă, conduce, controlează şi răspunde de desfăşurarea în mod eficient a activităţii financiar-contabile a societăţii în conformitate cu dispoziţiile legale a Republicii Moldova;
• Asigură, organizarea si gestionarea în mod eficient a integritatii intregului patrimoniu al societatii in conformitate cu dispozitiile legale a Republicii Moldova;
• Organizează şi coordoneaza contabilitatea operaţiilor de capital, contabilitatea imobilizarilor, contabilitatea stocurilor, contabilitatea terţilor, contabilitatea trezoreriei, contabilitatea cheltuielilor, veniturilor şi rezultatelor, contabilitatea angajamentelor şi altor elemente patrimoniale, contabilitatea de gestiune în conformitate cu legislaţia Republicii Moldova ;
• Răspunde de evidenţa formularelor cu regim special;
• Răspunde de efectuarea inventarierii anuale generale a patrimoniului;
• Asigură şi răspunde de îndeplinirea la termen a documentelor statistice, fiscale, asigurări sociale şi medicale ;
• Supravegheaza reconcilierea şi închiderea conturilor;
• Asigură şi răspunde de elaborarea balanţei de verificare la termenele stabilite de legislaţia în vigoare.
Criterii Eligibilitate:
• Studii superioare finalizate în domeniul contabilităţii;
• Experienta în domeniu – cel puţin 3 ani;
• Experienţă în poziţii similare – cel puţin 2 ani;
• MS Office;
Abilitati tehnice:
• Trezărerie şi taxe;
• Contabilitate financiară;
• Analiză financiară;
• Planificare şi previziuni de business;
• Cunoştinţe avansate MS Office
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
6 mai 2015
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.