Contabil / Contabilă
Rusagro-Prim
22 iunie 2025
Edineț
De la 2 ani
Full-time
Superioare
În locația angajatorului
Anunț de Angajare: Contabil/ă
Compania își extinde echipa și este în căutarea unui Contabil/ă dedicat și organizat, care să contribuie la gestionarea eficientă a activităților contabile și financiare ale companiei.
Cerințe:
Studii superioare în domeniul contabilității, finanțelor sau economie;
Experiență relevantă într-o poziție similară (minim 2 ani – constituie un avantaj);
Cunoștințe temeinice ale legislației fiscale și contabile din Republica Moldova;
Abilități de utilizare a programelor de contabilitate (1C, Excel, etc.);
Atenție la detalii, rigurozitate și capacitate de organizare;
Integritate profesională și confidențialitate.
Responsabilități:
Înregistrarea documentelor contabile conform legislației în vigoare;
Elaborarea balanței de verificare și a situațiilor financiare;
Gestionarea relației cu autoritățile fiscale;
Întocmirea și transmiterea la intituțiile relevante a documentelor fiscale;
Arhivarea documentelor contabile conform normelor legale.
Oferim:
Angajare oficială;
Oportunități de creștere și dezvoltare profesională;
Prânz;
Mediu de lucru profesionist și dinamic.
Proces de selecție:
Etapa I: examinarea CV-urilor;
Etapa II: interviuri cu candidații selectați în urma rezultatelor examinării CV-urilor.
Vă rugăm să indicați în subiectul email-ului denumirea postului vacant pentru care aplicați.
Compania își extinde echipa și este în căutarea unui Contabil/ă dedicat și organizat, care să contribuie la gestionarea eficientă a activităților contabile și financiare ale companiei.
Cerințe:
Studii superioare în domeniul contabilității, finanțelor sau economie;
Experiență relevantă într-o poziție similară (minim 2 ani – constituie un avantaj);
Cunoștințe temeinice ale legislației fiscale și contabile din Republica Moldova;
Abilități de utilizare a programelor de contabilitate (1C, Excel, etc.);
Atenție la detalii, rigurozitate și capacitate de organizare;
Integritate profesională și confidențialitate.
Responsabilități:
Înregistrarea documentelor contabile conform legislației în vigoare;
Elaborarea balanței de verificare și a situațiilor financiare;
Gestionarea relației cu autoritățile fiscale;
Întocmirea și transmiterea la intituțiile relevante a documentelor fiscale;
Arhivarea documentelor contabile conform normelor legale.
Oferim:
Angajare oficială;
Oportunități de creștere și dezvoltare profesională;
Prânz;
Mediu de lucru profesionist și dinamic.
Proces de selecție:
Etapa I: examinarea CV-urilor;
Etapa II: interviuri cu candidații selectați în urma rezultatelor examinării CV-urilor.
Vă rugăm să indicați în subiectul email-ului denumirea postului vacant pentru care aplicați.
Adresa:
Edineț
Data actualizării:
22 iunie 2025
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut