Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CONTABIL ADJUNCT
21 ianuarie 2009
Chișinău
CANDIDATUL IDEAL:
-Studii superioare economice
-Experienta de lucru de minimum 2 ani
-Cunostinte solide de contabilitate
-Cunoştinţe avansate de operare pe calculator Word, Excel
-Cunostinte de baza in drept comercial
-Excelente abilităţi de comunicare, negociere, relaţionare, prezentare si comunicare
-Seriozitate si responsabilitate
-Orientare catre client
-Abilitati de lucru in echipa
-Cunostinte de limbi romana si rusa (cunoasterea limbii engleze este un avantaj)
ATRIBUTIILE POSTULUI:
-Intocmeste, monitorizeaza si actualizeaza lunar bugetul de venituri si cheltuieli pe fiecare centru de comert
-Intocmeste si urmareste derularea contractelor comerciale si contractelor de munca, tinand legatura cu clientii, furnizorii, si angajatii firmei pentru probleme administrative
-Efectueaza inregistrarile contabile sub directa indrumare a contabilului sef si sprijina activitatea de raportare financiar-fiscala si pentru asigurarile sociale
-Intocmeste zilnic si lunar rapoartele legate de activitatea companiei in colaborare cu contabilul sef, pentru sediul central al companiei, situat in orasul Moscova
-Calcularea salariului.
OFERTA POSTULUI:
-Salariu lunar foarte atractiv
-Pachet social garantat
-Conditii excelente de munca
-Mediu de lucru placut si dinamic
CV-ul va fi transmis la adresa de e-mail: office_moldova1@yahoo.com cu indicarea pozitiei vacante.
Doar candidatii selectati pentru etapa a doua vor fi anuntati telefonic sau prin e-mail si se vor prezenta la interviu la data stabilita.
Pentru informatii suplimentare, adresati-va la emailul: office_moldova1@yahoo.com sau la numarul de telefon 69 373 000.
-Studii superioare economice
-Experienta de lucru de minimum 2 ani
-Cunostinte solide de contabilitate
-Cunoştinţe avansate de operare pe calculator Word, Excel
-Cunostinte de baza in drept comercial
-Excelente abilităţi de comunicare, negociere, relaţionare, prezentare si comunicare
-Seriozitate si responsabilitate
-Orientare catre client
-Abilitati de lucru in echipa
-Cunostinte de limbi romana si rusa (cunoasterea limbii engleze este un avantaj)
ATRIBUTIILE POSTULUI:
-Intocmeste, monitorizeaza si actualizeaza lunar bugetul de venituri si cheltuieli pe fiecare centru de comert
-Intocmeste si urmareste derularea contractelor comerciale si contractelor de munca, tinand legatura cu clientii, furnizorii, si angajatii firmei pentru probleme administrative
-Efectueaza inregistrarile contabile sub directa indrumare a contabilului sef si sprijina activitatea de raportare financiar-fiscala si pentru asigurarile sociale
-Intocmeste zilnic si lunar rapoartele legate de activitatea companiei in colaborare cu contabilul sef, pentru sediul central al companiei, situat in orasul Moscova
-Calcularea salariului.
OFERTA POSTULUI:
-Salariu lunar foarte atractiv
-Pachet social garantat
-Conditii excelente de munca
-Mediu de lucru placut si dinamic
CV-ul va fi transmis la adresa de e-mail: office_moldova1@yahoo.com cu indicarea pozitiei vacante.
Doar candidatii selectati pentru etapa a doua vor fi anuntati telefonic sau prin e-mail si se vor prezenta la interviu la data stabilita.
Pentru informatii suplimentare, adresati-va la emailul: office_moldova1@yahoo.com sau la numarul de telefon 69 373 000.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
21 ianuarie 2009
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.