Chișinău
De la 2 ani
Full-time
Superioare
În locația angajatorului
Responsabilitați principale:

Veți pregăti și depune rapoarte contabile, fiscale și statistice.
Veți lucra cu documentația primară: verificare, înregistrare și organizare.
Veți urmări respectarea disciplinei financiare în cadrul companiei.

Cerințe:

Studii superioare în contabilitate, economie sau finanțe.
Experiență în domeniu între 2 și 5 ani.
Cunoștințe solide ale legislației fiscale și contabile din Republica Moldova.
Abilități excelente de utilizare a programelor contabile (1C, SAP etc.) și MS Excel.
Atenție la detalii, responsabilitate și capacitatea de a lucra cu volume mari de date.

Ce oferim:

Pachet salarial competitiv.
Contract de muncă oficial.
Birou modern și confortabil, amplasat într-o zonă verde.
Posibilități de creștere și dezvoltare profesională.

Dacă sunteți interesat de acest post vacant, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră chiar acum la adresa: rbc.hr@protonmail.com
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
3 septembrie 2025
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Adaugă o scrisoare de intenție

Scrisoarea de intenție conține caractere inadmisibile.

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează Smart CV
pentru a primi răspunsuri de la companii și discuta cu ei prin CHAT.
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție

Scrisoarea de intenție conține caractere inadmisibile.

Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.