Consultant vînzări
Joma Nord
14 iunie 2025
Bălți
De la 1 an
Full-time
Nu contează
În locația angajatorului
Magazinul „Joma Balți” caută un consultant de vînzări.
Responsabilități:
referitoare la consilierea clienților:
informarea clienților cu privire la produse, caracteristicile, destinația, modul de utilizare și recomandările pentru îngrijire ale acestora;
oferirea de ajutor în alegerea produselor potrivite ținînd cont de nevoile și preferințele clienților;
referitoare la vînzări:
realizarea vînzărilor;
încasarea plăților;
utilizarea aparatului de casă;
eliberarea bonurilor de plată;
referitoare la activitatea de evidență:
participarea la recepția produselor;
verificarea corespunderii lotului primit cu documentele de însoțire, controlul termenelor de valabilitate ale produselor;
participarea la inventarieri;
referitoare la aranjarea produselor pe rafturi și organizarea activității sălii de vînzare:
aranjarea produselor pe rafturi în conformitate cu standardele companiei;
actualizarea etichetelor cu prețurile curente;
informarea clienților despre reduceri, promoții, lichidările de stoc și ofertele speciale;
menținerea ordinii și curățeniei în sala de vînzare;
referitoare la gestionarea relațiilor cu clienții și soluționarea conflictelor:
respectarea standardelor de deservire a clienților;
manifestarea atitudinii binevoitoare în relațiile cu clienții, asigurarea calității înalte a serviciilor oferite;
soluționarea amiabilă a neînțelegerilor cu clienții.
Compania oferă:
angajare oficială în cîmpul muncii;
pachet social integral.
Program de lucru: 9:00-19:30
Numărul zilelor lucrătoare pe lună: 18 zile
Expediați CV-ul la adresa electronică de mai jos.
Responsabilități:
referitoare la consilierea clienților:
informarea clienților cu privire la produse, caracteristicile, destinația, modul de utilizare și recomandările pentru îngrijire ale acestora;
oferirea de ajutor în alegerea produselor potrivite ținînd cont de nevoile și preferințele clienților;
referitoare la vînzări:
realizarea vînzărilor;
încasarea plăților;
utilizarea aparatului de casă;
eliberarea bonurilor de plată;
referitoare la activitatea de evidență:
participarea la recepția produselor;
verificarea corespunderii lotului primit cu documentele de însoțire, controlul termenelor de valabilitate ale produselor;
participarea la inventarieri;
referitoare la aranjarea produselor pe rafturi și organizarea activității sălii de vînzare:
aranjarea produselor pe rafturi în conformitate cu standardele companiei;
actualizarea etichetelor cu prețurile curente;
informarea clienților despre reduceri, promoții, lichidările de stoc și ofertele speciale;
menținerea ordinii și curățeniei în sala de vînzare;
referitoare la gestionarea relațiilor cu clienții și soluționarea conflictelor:
respectarea standardelor de deservire a clienților;
manifestarea atitudinii binevoitoare în relațiile cu clienții, asigurarea calității înalte a serviciilor oferite;
soluționarea amiabilă a neînțelegerilor cu clienții.
Compania oferă:
angajare oficială în cîmpul muncii;
pachet social integral.
Program de lucru: 9:00-19:30
Numărul zilelor lucrătoare pe lună: 18 zile
Expediați CV-ul la adresa electronică de mai jos.
Adresa:
Bălți
Data actualizării:
14 iunie 2025
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut