Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
                            
                    Consultant retail
                                                                
                                                                            Microinvest
                                                                        
                            3 iunie 2013
                            Chișinău
                        
                    Compania MICROINVEST anunţă concurs pentru suplinirea posturilor vacante: 
- SPECIALIST PRINCIPAL HR
- AGENŢI ÎN CREDITARE
- DIRECTOR AL FILIALEI BĂLŢI
- CONSULTANT RETAIL.
CONSULTANT RETAIL (pentru filiala din Chişinău)
Part time – 4-6 ore/zi
Cerinţe faţă de candidat:
- disponibil pentru programul de lucru cuprins între orele 10.00 – 16.00
- abilităţi de comunicare şi orientare rapidă în spaţiu
- cunoştinţe în MS Office (Word, Excel) şi alte aplicaţii IT
- experienţă într-un post similar este un avantaj
Principalele sarcini de muncă:
- primirea – predarea actelor partenerilor retail (curierat)
- studierea procedurii de creditare retail
- consultarea clienţilor retail potenţiali
- consultarea angajaţilor partenerilor retail
- promovarea produsului retail reţelelor naţionale de electrocasnice, computere, telefoane mobile, etc.
Adiţional salariului, angajatului ii va fi oferit abonament lunar pentru transportul public.
Persoanele interesate pot trimite CV-ul cu indicarea postului la adresa e-mail: hrm@microinvest.md sau fax 25 00 21.
Persoana de contact, Manager Resurse Umane, Domnica Grîu.
Pentru interviu vor fi contactate doar persoanele selectate în baza CV-ului.
Compania oferă un pachet salarial motivant, alte bonusuri, oportunitatea dezvoltării unei cariere într-un mediu de profesionişti şi training-uri de specialitate.
                            
        
    - SPECIALIST PRINCIPAL HR
- AGENŢI ÎN CREDITARE
- DIRECTOR AL FILIALEI BĂLŢI
- CONSULTANT RETAIL.
CONSULTANT RETAIL (pentru filiala din Chişinău)
Part time – 4-6 ore/zi
Cerinţe faţă de candidat:
- disponibil pentru programul de lucru cuprins între orele 10.00 – 16.00
- abilităţi de comunicare şi orientare rapidă în spaţiu
- cunoştinţe în MS Office (Word, Excel) şi alte aplicaţii IT
- experienţă într-un post similar este un avantaj
Principalele sarcini de muncă:
- primirea – predarea actelor partenerilor retail (curierat)
- studierea procedurii de creditare retail
- consultarea clienţilor retail potenţiali
- consultarea angajaţilor partenerilor retail
- promovarea produsului retail reţelelor naţionale de electrocasnice, computere, telefoane mobile, etc.
Adiţional salariului, angajatului ii va fi oferit abonament lunar pentru transportul public.
Persoanele interesate pot trimite CV-ul cu indicarea postului la adresa e-mail: hrm@microinvest.md sau fax 25 00 21.
Persoana de contact, Manager Resurse Umane, Domnica Grîu.
Pentru interviu vor fi contactate doar persoanele selectate în baza CV-ului.
Compania oferă un pachet salarial motivant, alte bonusuri, oportunitatea dezvoltării unei cariere într-un mediu de profesionişti şi training-uri de specialitate.
Adresa:
                        
                            Chișinău
                            
                            
                        
                    Data actualizării:
                3 iunie 2013
            
                Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
                            
                    Aplicat!
                    
                Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.