Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Consultant (perioadă determinată), secţia sistematizare şi aplicare legislaţie, direcţia juridică
Casa Nationala de Asigurari Sociale
21 decembrie 2011
Chișinău
Scopul general al funcţiei: Reprezentarea intereselor Casei Naţionale de Asigurări Sociale în relaţiile ei cu toate organizaţiile centrale şi locale ale puterii de stat, cu agenţii economici, cu persoanele fizice, inclusiv Judecătoria Economică de Circumscripţie, Curtea de Apel Economică, precum şi în instanţele judecătoreşti de toate nivelele.
Sarcinile de bază:
Elaborarea propunerilor privind perfecţionarea cadrului normativ şi legislativ.
Acordarea avizelor la proiectele de acte normative parvenite de la alte instituţii publice.
Informarea cu cadrul legislativ şi normativ a specialiştilor Casei Naţionale de Asigurări Sociale şi Casei Teritoriale de Asigurări Sociale.
Evidenţa persoanelor ce au de suferit în urma accidentelor de muncă şi boli profesionale în conformitate cu legislaţia în vigoare
Acordarea asistenţei juridice în domeniul asigurărilor sociale.
Condiţiile de participare la concurs:
Condiţii de bază
Deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova;
posedarea limbii de stat şi limbilor oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriu;
neatingerea vîrstei necesare obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vîrstă;
lipsa antecedentelor penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;
neprivarea de dreptul de a ocupa funcţii publice.
Cerinţe specifice
Studii:
- superioare, de licenţă sau echivalente, în domeniul jurisprudenţei;
- cursuri cursuri de perfecţionare în domeniul asigurărilor sociale, administraţiei publice, juridice.
Experienţă profesională: minimum doi ani în domeniul juridic, preferabil experienţă în serviciul public.
Abilităţi: de lucru cu informaţia, consultare, instruire, prezentare, comunicare eficientă, lucru în echipă.
Atitudini/comportamente: respect faţă de oameni, spirit de iniţiativă, creativitate, flexibilitate, disciplină, responsabilitate, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.
Persoanele interesate pot depune personal / prin poştă/ prin e-mail Dosarul de concurs:
a) formularul de participare;
b) copia buletinului de identitate;
c) copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi /sau de specializare;
d) copia carnetului de muncă;
e) certificatul medical,după caz;cazierul judiciar.
Data limită pînă la care poate fi depus Dosarul de concurs - pentru înscrierea la concurs, vă adresaţi până la data de 23 decembrie 2011.
Sarcinile de bază:
Elaborarea propunerilor privind perfecţionarea cadrului normativ şi legislativ.
Acordarea avizelor la proiectele de acte normative parvenite de la alte instituţii publice.
Informarea cu cadrul legislativ şi normativ a specialiştilor Casei Naţionale de Asigurări Sociale şi Casei Teritoriale de Asigurări Sociale.
Evidenţa persoanelor ce au de suferit în urma accidentelor de muncă şi boli profesionale în conformitate cu legislaţia în vigoare
Acordarea asistenţei juridice în domeniul asigurărilor sociale.
Condiţiile de participare la concurs:
Condiţii de bază
Deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova;
posedarea limbii de stat şi limbilor oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriu;
neatingerea vîrstei necesare obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vîrstă;
lipsa antecedentelor penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;
neprivarea de dreptul de a ocupa funcţii publice.
Cerinţe specifice
Studii:
- superioare, de licenţă sau echivalente, în domeniul jurisprudenţei;
- cursuri cursuri de perfecţionare în domeniul asigurărilor sociale, administraţiei publice, juridice.
Experienţă profesională: minimum doi ani în domeniul juridic, preferabil experienţă în serviciul public.
Abilităţi: de lucru cu informaţia, consultare, instruire, prezentare, comunicare eficientă, lucru în echipă.
Atitudini/comportamente: respect faţă de oameni, spirit de iniţiativă, creativitate, flexibilitate, disciplină, responsabilitate, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.
Persoanele interesate pot depune personal / prin poştă/ prin e-mail Dosarul de concurs:
a) formularul de participare;
b) copia buletinului de identitate;
c) copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi /sau de specializare;
d) copia carnetului de muncă;
e) certificatul medical,după caz;cazierul judiciar.
Data limită pînă la care poate fi depus Dosarul de concurs - pentru înscrierea la concurs, vă adresaţi până la data de 23 decembrie 2011.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
21 decembrie 2011
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut