Consultant financiar-bancar or. Hîncești
BC Energbank SA
16 septembrie 2025
Hîncești
De la 1 an
Full-time
Superioare
În locația angajatorului
Principalele atribuții:
Promovarea și vânzarea produselor și serviciilor bancare destinate persoanelor fizice;
Analiza și evaluarea potențialilor clienți, prospectarea pieții;
Atragerea de noi clienți prin participarea la activități de marketing și promovare;
Gestionarea portofoliului de clienți și menținerea relațiilor de durată;
Realizarea obiectivelor comerciale stabilite;
Promovarea imaginii Băncii.
Cerințe faţă de candidați:
Studii superioare în domeniul economic
Experiență relevantă în domeniul bancar sau vânzări – minimum 1 an;
Cunoaşterea fluentă a limbilor române și ruse;
Orientare spre client, rezultate și calitate;
Responsabilitate, atenție la detalii;
Abilități de comunicare și negociere;
Rezistență la stres și capacitate de a lucra operativ.
Beneficiile oferite de către bancă:
Pachet salarial competitiv și bonus trimestrial în funcție de performanțe;
Programe de instruire, formări şi activități de team building;
Posibilitatea de a face parte dintr-o echipă dinamică si profesionistă;
Oportunități reale de dezvoltare profesională şi avansare în carieră.
Persoanele interesate sunt invitate să prezinte CV-ul prin e-mail: hr@energbank.com
Vor fi contactate doar persoanele selectate.
Energbank este un angajator care promovează diversitatea și oferă șanse egale tuturor candidaților calificați. Toate aplicațiile vor fi tratate cu confidențialitate!
Nota: Datele cu caracter personal vor fi prelucrate de către BC ”ENERGBANK” SA exclusiv în cadrul procesului de recrutare în conformitate cu prevederile legislației în vigoare. Aceste date nu vor fi transmise altor părți terțe fără acordul prealabil al subiectului datelor cu caracter personal.
Promovarea și vânzarea produselor și serviciilor bancare destinate persoanelor fizice;
Analiza și evaluarea potențialilor clienți, prospectarea pieții;
Atragerea de noi clienți prin participarea la activități de marketing și promovare;
Gestionarea portofoliului de clienți și menținerea relațiilor de durată;
Realizarea obiectivelor comerciale stabilite;
Promovarea imaginii Băncii.
Cerințe faţă de candidați:
Studii superioare în domeniul economic
Experiență relevantă în domeniul bancar sau vânzări – minimum 1 an;
Cunoaşterea fluentă a limbilor române și ruse;
Orientare spre client, rezultate și calitate;
Responsabilitate, atenție la detalii;
Abilități de comunicare și negociere;
Rezistență la stres și capacitate de a lucra operativ.
Beneficiile oferite de către bancă:
Pachet salarial competitiv și bonus trimestrial în funcție de performanțe;
Programe de instruire, formări şi activități de team building;
Posibilitatea de a face parte dintr-o echipă dinamică si profesionistă;
Oportunități reale de dezvoltare profesională şi avansare în carieră.
Persoanele interesate sunt invitate să prezinte CV-ul prin e-mail: hr@energbank.com
Vor fi contactate doar persoanele selectate.
Energbank este un angajator care promovează diversitatea și oferă șanse egale tuturor candidaților calificați. Toate aplicațiile vor fi tratate cu confidențialitate!
Nota: Datele cu caracter personal vor fi prelucrate de către BC ”ENERGBANK” SA exclusiv în cadrul procesului de recrutare în conformitate cu prevederile legislației în vigoare. Aceste date nu vor fi transmise altor părți terțe fără acordul prealabil al subiectului datelor cu caracter personal.
Adresa:
Hîncești
Data actualizării:
16 septembrie 2025
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.