Chișinău, Buiucani
Până la 1 an
Full-time
Nu contează
În locația angajatorului
Activăm pe piața Republicii Moldova din 2008 și suntem una dintre cele mai mari companii care furnizează soluții software pentru afaceri – restaurante, cafenele, magazine și alte tipuri de activități comerciale. Sistemele noastre ajută sute de clienți din toată țara să își gestioneze mai eficient afacerile.
Ce vei face (Responsabilități):
Vei reprezenta un produs software al companiei în relația cu clienții;
Vei perfecta și actualiza contracte, anexe și alte documente necesare;
Vei explica clienților procedura și pașii pentru conectare, activare și utilizare a produsului;
Vei ajuta clienții să obțină produsul/serviciul rapid și corect din punct de vedere juridic și administrativ;
Vei înregistra clienții în baza de date a companiei și vei actualiza informațiile la nevoie;
Vei prelua apelurile și mesajele de la clienți și le vei redirecționa către departamentele corespunzătoare, după caz;
Vei procesa solicitările clienților (documente, modificări contractuale, cereri etc.);
Vei oferi consultații telefonice și suport clienților existenți și potențiali privind serviciile software ale companiei;
Vei contribui la gestionarea documentelor interne și la un flux eficient de comunicare internă și externă.
Candidatul :
Abilități excelente de comunicare, atitudine calmă și orientare către client;
Cunoștințe bune de operare PC: Word, Excel, e-mail;
Atenție la detalii, capacitate bună de organizare și urmărire a task-urilor;
Spirit de echipă, punctualitate și responsabilitate;
Cunoașterea limbilor română și rusă,vorbit.
Ce oferim:
Training de inițiere și instruire la locul de muncă, inclusiv pe produsul pe care îl vei reprezenta;
Mediu de lucru plăcut, dinamic, cu o echipă tânără și unită;
Posibilitate reală de creștere profesională într-o companie stabilă;
Telefon de serviciu și alte beneficii interne.
Program de lucru:
Luni–Vineri, 09:00–18:00 (pauză de masă – 1 oră).
Candidații interesați sunt rugați să expedieze CV-ul la dresa electronică: info@edi.md.
Ce vei face (Responsabilități):
Vei reprezenta un produs software al companiei în relația cu clienții;
Vei perfecta și actualiza contracte, anexe și alte documente necesare;
Vei explica clienților procedura și pașii pentru conectare, activare și utilizare a produsului;
Vei ajuta clienții să obțină produsul/serviciul rapid și corect din punct de vedere juridic și administrativ;
Vei înregistra clienții în baza de date a companiei și vei actualiza informațiile la nevoie;
Vei prelua apelurile și mesajele de la clienți și le vei redirecționa către departamentele corespunzătoare, după caz;
Vei procesa solicitările clienților (documente, modificări contractuale, cereri etc.);
Vei oferi consultații telefonice și suport clienților existenți și potențiali privind serviciile software ale companiei;
Vei contribui la gestionarea documentelor interne și la un flux eficient de comunicare internă și externă.
Candidatul :
Abilități excelente de comunicare, atitudine calmă și orientare către client;
Cunoștințe bune de operare PC: Word, Excel, e-mail;
Atenție la detalii, capacitate bună de organizare și urmărire a task-urilor;
Spirit de echipă, punctualitate și responsabilitate;
Cunoașterea limbilor română și rusă,vorbit.
Ce oferim:
Training de inițiere și instruire la locul de muncă, inclusiv pe produsul pe care îl vei reprezenta;
Mediu de lucru plăcut, dinamic, cu o echipă tânără și unită;
Posibilitate reală de creștere profesională într-o companie stabilă;
Telefon de serviciu și alte beneficii interne.
Program de lucru:
Luni–Vineri, 09:00–18:00 (pauză de masă – 1 oră).
Candidații interesați sunt rugați să expedieze CV-ul la dresa electronică: info@edi.md.
Adresa:
Chișinău, Buiucani
str. Alba Iulia 154
str. Alba Iulia 154
Data actualizării:
8 decembrie 2025
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.