Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
                            
                    Casier
                                                                
                                                                            ,,Vitra,, SRL
                                                                        
                            25 decembrie 2014
                            Chișinău
                        
                    Descrierea postului: deservirea clientilor si tinerea corecta si la zi a evidentei contabile.
Cerinte:
- Studii superioare sau medii de specialitate (Finanțe și contabilitate);
- Cunostinte operare PC, 1C (7.1,8.1) Windows, MS Office;
- Experientă la un post similar constitue un avantaj (dar nu e obligatoriu);
- Cunoaşterea a limbelor română şi rusă;
- Aspect prezentabil;
- Atitudinea pozitivă fată de interacţiunea cu oamenii necunoscuţi;
- Orientat spre rezultate înalte;
Responsabilităţi :
- Deserveşte clienţii;
- Intocmește zilnic Registrul de casă;
- Emite facturi, cecuri;
- Verifică decontările agenților economici;
- Contribuie la ținerea corectă si la zi a evidenței financiare și contabile;
- Efectuează raport lunar pe facturile și documenetle de casă eliberate;
Ofertă:
- Pachet salarial stabil, bonus în funcţie de performanţă;
- Bonuri de masă;
- Pachet social;
- Mediu de lucru modern, colectiv tînăr, prietenos;
Persoanele cointeresate le rugăm să expedieze CV-urile la adresa electronică : resurseumane06@vitra.md sau să ne contacteze la : Tel: 079541799
Site: www.volta.md
De mentionat OBLIGATORIU în subiectul scrisorii pentru ce post vacant optaţi.
                            
        
    Cerinte:
- Studii superioare sau medii de specialitate (Finanțe și contabilitate);
- Cunostinte operare PC, 1C (7.1,8.1) Windows, MS Office;
- Experientă la un post similar constitue un avantaj (dar nu e obligatoriu);
- Cunoaşterea a limbelor română şi rusă;
- Aspect prezentabil;
- Atitudinea pozitivă fată de interacţiunea cu oamenii necunoscuţi;
- Orientat spre rezultate înalte;
Responsabilităţi :
- Deserveşte clienţii;
- Intocmește zilnic Registrul de casă;
- Emite facturi, cecuri;
- Verifică decontările agenților economici;
- Contribuie la ținerea corectă si la zi a evidenței financiare și contabile;
- Efectuează raport lunar pe facturile și documenetle de casă eliberate;
Ofertă:
- Pachet salarial stabil, bonus în funcţie de performanţă;
- Bonuri de masă;
- Pachet social;
- Mediu de lucru modern, colectiv tînăr, prietenos;
Persoanele cointeresate le rugăm să expedieze CV-urile la adresa electronică : resurseumane06@vitra.md sau să ne contacteze la : Tel: 079541799
Site: www.volta.md
De mentionat OBLIGATORIU în subiectul scrisorii pentru ce post vacant optaţi.
Adresa:
                        
                            Chișinău
                            
                            
                        
                    Data actualizării:
                25 decembrie 2014
            
                Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
                            
                    Aplicat!
                    
                Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.