Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Business development director assistant (bdda)
Consult Grup
12 iulie 2019
Chișinău
BDDA ajută BDD să coordoneze cu proiectele existente și contribuie la dezvoltarea celor noi, asigurând totodată și implementarea planului de dezvoltare.
RESPONSABILITĂȚI
1. Elaborarea și menținerea graficului acțiunilor de marketing;
2. Asistență în monitorizare și control;
3. Introducerea și întreținerea bazelor de date;
4. Gestionarea agendei BDD, inclusiv managementul întâlnirilor de afaceri;
5. Asistență în coordonarea activităților ce țin de agențiile guvernamentale, organizațiile partenere, asociațiile de afaceri;
6. Evidența clienților actuali și a cererilor noi primite;
7. Asistență în organizarea și desfășurarea de evenimente (ședințe, seminare, traininguri);
8. Monitorizarea evenimentelor externe (mese rotunde, forumuri de afaceri etc.) și asigurarea participării managerului pe relații cu clienții și / sau BDD în acestea;
9. Coordonarea eficientă a activităților de prelucrare a corespondenței (e-mail, telefon, etc.);
10. Alte activități de asistență în conformitate cu activitatea BDD.
CERINȚE
- Experiență în asistență;
- Aptitudini de organizare;
- Gândire orientată spre rezultate și spre clienți;
- Abilități bune de comunicare;
- Capacitatea de auto-organizare;
- Cunoștințe de operare PC;
- Cunoașterea limbii române, ruse și engleze (nivel avansat);
- Cunoașterea oricărei alte limbi (ex.: germana) - constituie un avantaj considerabil;
- Entuziasm, seriozitate și spirit de inițiativă;
- Cunoștințele de bază în marketing constituie un avantaj.
CONDIȚII
- Salariu motivant;
- Oficiul în centrul Chișinăului;
- Instruire în domeniul de activitate;
- Condiții bune de muncă;
- Lucru în echipă într-o organizație dinamică;
- Posibilitate de interacțiune și conlucrare cu companii internaționale;
- Posibilitate de creștere în carieră.
Rugăm să transmiteți CV-ul dumneavoastră și scrisoarea de intenție până în data de 12.07.2019, indicând poziția la care aplicați, la următoarea adresă de e-mail: hr@consultgrup.eu
RESPONSABILITĂȚI
1. Elaborarea și menținerea graficului acțiunilor de marketing;
2. Asistență în monitorizare și control;
3. Introducerea și întreținerea bazelor de date;
4. Gestionarea agendei BDD, inclusiv managementul întâlnirilor de afaceri;
5. Asistență în coordonarea activităților ce țin de agențiile guvernamentale, organizațiile partenere, asociațiile de afaceri;
6. Evidența clienților actuali și a cererilor noi primite;
7. Asistență în organizarea și desfășurarea de evenimente (ședințe, seminare, traininguri);
8. Monitorizarea evenimentelor externe (mese rotunde, forumuri de afaceri etc.) și asigurarea participării managerului pe relații cu clienții și / sau BDD în acestea;
9. Coordonarea eficientă a activităților de prelucrare a corespondenței (e-mail, telefon, etc.);
10. Alte activități de asistență în conformitate cu activitatea BDD.
CERINȚE
- Experiență în asistență;
- Aptitudini de organizare;
- Gândire orientată spre rezultate și spre clienți;
- Abilități bune de comunicare;
- Capacitatea de auto-organizare;
- Cunoștințe de operare PC;
- Cunoașterea limbii române, ruse și engleze (nivel avansat);
- Cunoașterea oricărei alte limbi (ex.: germana) - constituie un avantaj considerabil;
- Entuziasm, seriozitate și spirit de inițiativă;
- Cunoștințele de bază în marketing constituie un avantaj.
CONDIȚII
- Salariu motivant;
- Oficiul în centrul Chișinăului;
- Instruire în domeniul de activitate;
- Condiții bune de muncă;
- Lucru în echipă într-o organizație dinamică;
- Posibilitate de interacțiune și conlucrare cu companii internaționale;
- Posibilitate de creștere în carieră.
Rugăm să transmiteți CV-ul dumneavoastră și scrisoarea de intenție până în data de 12.07.2019, indicând poziția la care aplicați, la următoarea adresă de e-mail: hr@consultgrup.eu
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
12 iulie 2019
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut