Business analyst
Eximbank
6 octombrie 2025
Chișinău
De la 2 ani
Full-time
Superioare
În locația angajatorului
Responsabilități:
Asigură suport Subdiviziunilor Băncii în identificarea nevoilor de business în domeniul TIC și monitorizează calitatea prestării serviciilor în conformitate cu acordurile încheiate (nivelul SLA);
Traduce cerințele de business în specificații funcționale clare pentru echipele TIC și furnizorii externi;
Participă la proiectarea și optimizarea proceselor de business în corelare cu soluțiile TIC existente sau noi;
Asigură comunicarea și alinierea între departamentele de business și echipele de dezvoltare IT;
Acordă asistență de nivelul întâi (Help Desk) subdiviziunilor Băncii pentru orice probleme tehnologice și aplicative și readresează cererile de asistență nesoluționate către subdiviziunile competente;
Evaluează impactul cerințelor asupra proceselor existente, asupra costurilor și beneficiilor;
Monitorizează activitățile legate de analiză, planificare și executare a cerințelor de business, cât și luarea în considerare a alternativelor;
Îndeplinește orice alte sarcini legate de domeniul său de activitate, conform solicitărilor.
Asigură crearea documentației de însoțire pentru dezvoltările efectuate, specificații funcționale, fluxuri de proces.
Cerințe față de candidat:
Studii: superioare, de licență, în domeniul tehnologiilor informaționale;
Experiență: minimum 2 ani în domeniul TIC, preferabil în roluri similare (Business Analyst, Project Management);
Cunoștințe: solide în tehnologiile informaționale și legislația bancară relevantă (ex. BNM); utilizare avansată MS Office; înțelegere generală a principiilor TIC (arhitectură, integrare aplicații) și cunoștințe de bază/intermediare de SQL – constituie avantaj;
Cunoștințe suplimentare: metodologii de analiză de business și management de proiect (Agile/Scrum, Waterfall); modelare de procese; utilizare instrumente specifice (Jira, Confluence); certificări relevante (PRINCE2, Scrum Master) – reprezintă un plus;
Limbi: română fluent; engleză nivel mediu
Aptitudini: analiză și decizie, planificare, colaborare, independență, gândire analitică, adaptabilitate, rezistență la stres.
Beneficiile oferite de către bancă:
Bonusuri de performanță în funcție de rezultatele obținute;
Tichete de masa;
Credite imobiliare și alte servicii bancare în condiții preferențiale;
Program de muncă hibrid - combinat între birou și lucru la distanță;
Orar flexibil de muncă;
Instruiri și team building-uri pentru dezvoltare personală și profesională;
Diversitate în activități și posibilitatea de a obține experiențe internaționale;
Program internațional de sănătate fizică și bunăstare mentală;
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul însoțit de o scrisoare de intenție la e-mail: recrutare@eximbank.com.
Vor fi contactați doar candidații selectați.
Nota: Prin expedierea CV-ului, vă exprimați acordul pentru prelucrarea datelor Dvs. cu caracter personal în cadrul procesului de recrutare
Asigură suport Subdiviziunilor Băncii în identificarea nevoilor de business în domeniul TIC și monitorizează calitatea prestării serviciilor în conformitate cu acordurile încheiate (nivelul SLA);
Traduce cerințele de business în specificații funcționale clare pentru echipele TIC și furnizorii externi;
Participă la proiectarea și optimizarea proceselor de business în corelare cu soluțiile TIC existente sau noi;
Asigură comunicarea și alinierea între departamentele de business și echipele de dezvoltare IT;
Acordă asistență de nivelul întâi (Help Desk) subdiviziunilor Băncii pentru orice probleme tehnologice și aplicative și readresează cererile de asistență nesoluționate către subdiviziunile competente;
Evaluează impactul cerințelor asupra proceselor existente, asupra costurilor și beneficiilor;
Monitorizează activitățile legate de analiză, planificare și executare a cerințelor de business, cât și luarea în considerare a alternativelor;
Îndeplinește orice alte sarcini legate de domeniul său de activitate, conform solicitărilor.
Asigură crearea documentației de însoțire pentru dezvoltările efectuate, specificații funcționale, fluxuri de proces.
Cerințe față de candidat:
Studii: superioare, de licență, în domeniul tehnologiilor informaționale;
Experiență: minimum 2 ani în domeniul TIC, preferabil în roluri similare (Business Analyst, Project Management);
Cunoștințe: solide în tehnologiile informaționale și legislația bancară relevantă (ex. BNM); utilizare avansată MS Office; înțelegere generală a principiilor TIC (arhitectură, integrare aplicații) și cunoștințe de bază/intermediare de SQL – constituie avantaj;
Cunoștințe suplimentare: metodologii de analiză de business și management de proiect (Agile/Scrum, Waterfall); modelare de procese; utilizare instrumente specifice (Jira, Confluence); certificări relevante (PRINCE2, Scrum Master) – reprezintă un plus;
Limbi: română fluent; engleză nivel mediu
Aptitudini: analiză și decizie, planificare, colaborare, independență, gândire analitică, adaptabilitate, rezistență la stres.
Beneficiile oferite de către bancă:
Bonusuri de performanță în funcție de rezultatele obținute;
Tichete de masa;
Credite imobiliare și alte servicii bancare în condiții preferențiale;
Program de muncă hibrid - combinat între birou și lucru la distanță;
Orar flexibil de muncă;
Instruiri și team building-uri pentru dezvoltare personală și profesională;
Diversitate în activități și posibilitatea de a obține experiențe internaționale;
Program internațional de sănătate fizică și bunăstare mentală;
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul însoțit de o scrisoare de intenție la e-mail: recrutare@eximbank.com.
Vor fi contactați doar candidații selectați.
Nota: Prin expedierea CV-ului, vă exprimați acordul pentru prelucrarea datelor Dvs. cu caracter personal în cadrul procesului de recrutare
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
6 octombrie 2025
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.