Business analyst
Eximbank

6 octombrie 2025

Chișinău
De la 2 ani
Full-time
Superioare
În locația angajatorului
Responsabilități:

Asigură suport Subdiviziunilor Băncii în identificarea nevoilor de business în domeniul TIC și monitorizează calitatea prestării serviciilor în conformitate cu acordurile încheiate (nivelul SLA);
Traduce cerințele de business în specificații funcționale clare pentru echipele TIC și furnizorii externi;
Participă la proiectarea și optimizarea proceselor de business în corelare cu soluțiile TIC existente sau noi;
Asigură comunicarea și alinierea între departamentele de business și echipele de dezvoltare IT;
Acordă asistență de nivelul întâi (Help Desk) subdiviziunilor Băncii pentru orice probleme tehnologice și aplicative și readresează cererile de asistență nesoluționate către subdiviziunile competente;
Evaluează impactul cerințelor asupra proceselor existente, asupra costurilor și beneficiilor;
Monitorizează activitățile legate de analiză, planificare și executare a cerințelor de business, cât și luarea în considerare a alternativelor;
Îndeplinește orice alte sarcini legate de domeniul său de activitate, conform solicitărilor.
Asigură crearea documentației de însoțire pentru dezvoltările efectuate, specificații funcționale, fluxuri de proces.

Cerințe față de candidat:

Studii: superioare, de licență, în domeniul tehnologiilor informaționale;
Experiență: minimum 2 ani în domeniul TIC, preferabil în roluri similare (Business Analyst, Project Management);
Cunoștințe: solide în tehnologiile informaționale și legislația bancară relevantă (ex. BNM); utilizare avansată MS Office; înțelegere generală a principiilor TIC (arhitectură, integrare aplicații) și cunoștințe de bază/intermediare de SQL – constituie avantaj;
Cunoștințe suplimentare: metodologii de analiză de business și management de proiect (Agile/Scrum, Waterfall); modelare de procese; utilizare instrumente specifice (Jira, Confluence); certificări relevante (PRINCE2, Scrum Master) – reprezintă un plus;
Limbi: română fluent; engleză nivel mediu
Aptitudini: analiză și decizie, planificare, colaborare, independență, gândire analitică, adaptabilitate, rezistență la stres.

Beneficiile oferite de către bancă:

Bonusuri de performanță în funcție de rezultatele obținute;
Tichete de masa;
Credite imobiliare și alte servicii bancare în condiții preferențiale;
Program de muncă hibrid - combinat între birou și lucru la distanță;
Orar flexibil de muncă;
Instruiri și team building-uri pentru dezvoltare personală și profesională;
Diversitate în activități și posibilitatea de a obține experiențe internaționale;
Program internațional de sănătate fizică și bunăstare mentală;

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul însoțit de o scrisoare de intenție la e-mail: recrutare@eximbank.com.
Vor fi contactați doar candidații selectați.

Nota: Prin expedierea CV-ului, vă exprimați acordul pentru prelucrarea datelor Dvs. cu caracter personal în cadrul procesului de recrutare
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
6 octombrie 2025
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Adaugă o scrisoare de intenție

Scrisoarea de intenție conține caractere inadmisibile.

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează Smart CV
pentru a primi răspunsuri de la companii și discuta cu ei prin CHAT.
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție

Scrisoarea de intenție conține caractere inadmisibile.

Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.