Brand manager
“Franzeluţa” S.A.
Oraș:
Chișinău
Studii:
Superioare
Experiența de munca:
Se accepta fara experienta
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
- Monitorizează şi analizează continuu comportamentul produselor companiei privind volumul vânzărilor, cota pe piaţă, etc.
- Elaborează şi întreprinde măsuri de stimulare a performanţei produselor companiei
- Coordonarea proiectelor de elaborare a designerului, dezvoltare şi modificarea a ambalajului
- Monitorizarea şi analiza continuă a tendinţelor de dezvoltare a ambalajului produselor
- Coordonarea desfăşurărilor studiilor pe piaţă
- Colectarea, analiza şi prelucrarea informaţiei de marketing
- Monitorizează şi analizează continuu parametrii privind volumul vânzărilor şi de producţie, rentabilitate, în baza rapoartelor periodice
- Întocmeşte rapoarte periodice privind situaţia produselor din asortiment
- Participă la elaborarea planului de acţiuni privind optimizarea asortimentului
- Monitorizează dinamica vânzărilor (în baza datelor din 1C)
- Identifică situaţiile critice care necesită acţiuni de stimulare a vânzărilor determinate de necesitatea dezvoltării produsului.
- Analizează necesitatea de stimulare suplimentară a vânzărilor
- Elaborează şi întreprinde măsuri de stimulare a performanţei produselor companiei
- Coordonarea proiectelor de elaborare a designerului, dezvoltare şi modificarea a ambalajului
- Monitorizarea şi analiza continuă a tendinţelor de dezvoltare a ambalajului produselor
- Coordonarea desfăşurărilor studiilor pe piaţă
- Colectarea, analiza şi prelucrarea informaţiei de marketing
- Monitorizează şi analizează continuu parametrii privind volumul vânzărilor şi de producţie, rentabilitate, în baza rapoartelor periodice
- Întocmeşte rapoarte periodice privind situaţia produselor din asortiment
- Participă la elaborarea planului de acţiuni privind optimizarea asortimentului
- Monitorizează dinamica vânzărilor (în baza datelor din 1C)
- Identifică situaţiile critice care necesită acţiuni de stimulare a vânzărilor determinate de necesitatea dezvoltării produsului.
- Analizează necesitatea de stimulare suplimentară a vânzărilor
Telefon:
Persoana de contact:
Inga Chihai
E-mail:
Site:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳