Brand Manager – Categoria Îngrijirea Pielii
Viorica Cosmetic
4 septembrie 2025
Chișinău
Cu experiență
Full-time
Nu contează
În locația angajatorului
Căutăm un angajat creativ și energic pentru poziția de brand/product manager, căruia îi oferim o oportunitate unică de a conduce întregul proces de creare a noii generații de produse cosmetice pentru îngrijirea pielii marca Viorica.
Sarcini aferente postului:
Gestionarea completă, de la A la Z, a unui brand sau a unor linii de produse;
Analiza concurenței, tendințelor, noutăților și pieței în ansamblu;
Dezvoltarea conceptelor pentru produse noi de îngrijire a pielii;
Elaborarea strategiei de dezvoltare a brandului;
Coordonarea procesului de dezvoltare a produselor în funcție de cerințele pieței;
Colaborarea cu producători și furnizori;
Lansarea pe piață a produselor și mărcilor comerciale noi;
Administrarea sortimentului de produse și/sau servicii, stabilirea prețurilor;
Planificarea și organizarea activităților de marketing pentru brandurile companiei;
Elaborarea materialelor promoționale și a prezentărilor de produs;
Colaborarea cu managerii de vânzări (traininguri, prezentări, consultanță);
Participarea la programe de parteneriat și expoziții de profil.
Sunteți candidat ideal dacă:
Aveți interes pentru domeniul cosmeticelor sau parfumeriei;
Puteți rezolva în mod independent sarcini complexe și aveți o abordare sistemică;
Sunteți o persoană activă și cu inițiativă;
Cunoștințele de limba engleză sunt dorite;
Sunteți perfecționist!
Beneficiile oferite:
Salariu atractiv + bonusuri în funcție de performanță;
Activitate interesantă și creativă;
Instruire corporativă gratuită;
Oportunitatea de a contribui la succesul internațional al companiei, alături de o echipă tânără și inteligentă de profesioniști.
Viorica Cosmetic este cel mai mare producător de produse cosmetice și parfumuri din Republica Moldova. Odată cu atragerea unui investitor privat, compania a inițiat un amplu program de investiții, care i-a permis să-și crească semnificativ vânzările atât pe piața locală, cât și internațional (România, Africa, Cehia).
Sarcini aferente postului:
Gestionarea completă, de la A la Z, a unui brand sau a unor linii de produse;
Analiza concurenței, tendințelor, noutăților și pieței în ansamblu;
Dezvoltarea conceptelor pentru produse noi de îngrijire a pielii;
Elaborarea strategiei de dezvoltare a brandului;
Coordonarea procesului de dezvoltare a produselor în funcție de cerințele pieței;
Colaborarea cu producători și furnizori;
Lansarea pe piață a produselor și mărcilor comerciale noi;
Administrarea sortimentului de produse și/sau servicii, stabilirea prețurilor;
Planificarea și organizarea activităților de marketing pentru brandurile companiei;
Elaborarea materialelor promoționale și a prezentărilor de produs;
Colaborarea cu managerii de vânzări (traininguri, prezentări, consultanță);
Participarea la programe de parteneriat și expoziții de profil.
Sunteți candidat ideal dacă:
Aveți interes pentru domeniul cosmeticelor sau parfumeriei;
Puteți rezolva în mod independent sarcini complexe și aveți o abordare sistemică;
Sunteți o persoană activă și cu inițiativă;
Cunoștințele de limba engleză sunt dorite;
Sunteți perfecționist!
Beneficiile oferite:
Salariu atractiv + bonusuri în funcție de performanță;
Activitate interesantă și creativă;
Instruire corporativă gratuită;
Oportunitatea de a contribui la succesul internațional al companiei, alături de o echipă tânără și inteligentă de profesioniști.
Viorica Cosmetic este cel mai mare producător de produse cosmetice și parfumuri din Republica Moldova. Odată cu atragerea unui investitor privat, compania a inițiat un amplu program de investiții, care i-a permis să-și crească semnificativ vânzările atât pe piața locală, cât și internațional (România, Africa, Cehia).
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
4 septembrie 2025
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.