Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Backoffice și asistent CEO
7reasons

3 septembrie 2018

Chișinău
Cerinte:
- Cunoașterea PC (Word, Excel, Internet);
- buna cunoasterea l. germane
- Conabilitate Experiența în cfalitate de contabil (lucrările pregătitoare)
- convorbiri telefonice
- Punctualitate, amabilitate, sociabilitate
- Responsabilitate, capacitate de concentrare, Rezistenţă la stres.

Oferim:
- Instruire gratuită în domniu;
- oportunități de formare
- Creştere profesională
- Oferim salariu atractiv, lucru în echipă şi grafic de lucru flexibil

Biroul nostru este situat în centrul Chișinăului : la noi ajungeți cu ușurință;

CV-ul expediaț-il la noi în prealabil prin e-mail (CV-ul trebuie să aibă anexată poza dumnevoastră și indicată funcția la care aplicați).

Daca sinteti interesati, Va rugam sa expediati CV-ul la adresa electronică: jobcenter@7reasons.at
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
3 septembrie 2018
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează un Smart CV,
pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut