Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Auditor senior
HR-Consulting (search4staff.com)
22 martie 2016
Chișinău
Suntem in cautarea candidatului pentru postul vacant: AUDITOR SENIOR
Obiectivul Postului:
o Efectuarea auditelor interne a companiilor concernului si întocmirea/formarea rapoartelor de audit.
o Oferirea de recomandari pentru respectarea și sporirea eficientei gestionarii politicii financiare, in scopul optimizarii proceselor de lucru.
Despre Companie: telecomunicatii
Obiectivele de baza:
o Efectuarea auditelor interne referitoare la activitatile companiilor din grup;
o Elaborarea, coordonarea, analiza(interpretarea) rapoartelor de audit;
o Elaborarea opiniei fiscale aferente operațiunilor economice si expertiza contabila a unei operațiuni specifice;
o Prelucrarea și organizarea bazelor de date pentru tabele si pivoturi de analiza;
o Analizarea, examinarea si evaluarea riscurilor in vederea inregistrarii veniturilor prin metoda de calcul vs inregistrarile actuale;
o Analizarea, examinarea si evaluarea riscurilor in evidenta contabila a mijloacelor fixe, in sensul respectarii standardelor nationale de contabilitate;
o Estimarea costurilor viitoare privind corespunderea informatiei tehnice primare aferenta mijloacelor fixe cu cea contabila, precum si sincronizarea acestora pe viitor;
o Verificarea corespunderii actelor primare, in scopul justificarii utilizarii facilitatilor fiscale;
o Analizarea si eficientizarea corelatiilor intergrup in cadrul concernului, in vederea respectarii obligatiilor fiscale;
o Analiza activitatilor companiilor în scopul optimizării deciziilor de management.
Despre candidat :
Calificarea si abilitatile candidatului:
o Studii superioare în domeniu - financiar, contabilitate;
o Cunoașterea și aplicarea legislației Fiscale/Juridice/Civile;
o Abilitati de elaborare, întocmire/formare si analiza(interpretare) rapoartelor de audit;
o Prelucrarea si organizarea bazelor de date pentru tabele si pivoturi de analiza;
o Cunoștințe aprofundate în domeniul evidenței contabile;
o Observarea, expunerea, logică contabila;
o Experienta cel puțin 1-3 ani in audit, si cel puțin 5 ani in contabilitate;
o Certificat de auditor/alte certificate (avantaj);
o Abilităţi de organizare şi planificare;
o Abilitati analitice şi gândire strategică;
o Abilitatea de a “scana” rapid afacerea, organizatia si cultura sa organizationala;
o Cunoasterea limbii romane şi ruse la perfectie;
o Cunoaşterea limbii engleze va fi considerat un avantaj.
Programe specifice cunoscute:
o Cunostinte avansate in Excel (lucru cu macrosuri si scenarii reprezinta un avantaj); cunostinte avansate in Word, Outlook;
o Utilizarea sistemului Universal Accounting; (Utilizarea sistemelor de planificare a resurselor intreprinderii reprezinta un avantaj).
Companie ofera:
• Salariul bun
• Alte beneficii: Pachet salarial si social complet, masina de service/compensarea cheltuielilor, numar corporativ
• Programul de munca: Lu-Vi, 9:00-18:00
CONTACTE:
Cei interesați sunt rugați să transmită CV-ul la adresa de e-mail: zz10@search4staff.com
sau la numărul de fax: 022-209134.
Vă rugăm să indicați codul postului vacant în titlul scrisorii: DB2B
Telefon de contact: 062101257
Toate CV-urile primite vor fi analizate. Doar candidații care întrunesc cerințele postului vor fi contactați în vederea unui interviu.
Obiectivul Postului:
o Efectuarea auditelor interne a companiilor concernului si întocmirea/formarea rapoartelor de audit.
o Oferirea de recomandari pentru respectarea și sporirea eficientei gestionarii politicii financiare, in scopul optimizarii proceselor de lucru.
Despre Companie: telecomunicatii
Obiectivele de baza:
o Efectuarea auditelor interne referitoare la activitatile companiilor din grup;
o Elaborarea, coordonarea, analiza(interpretarea) rapoartelor de audit;
o Elaborarea opiniei fiscale aferente operațiunilor economice si expertiza contabila a unei operațiuni specifice;
o Prelucrarea și organizarea bazelor de date pentru tabele si pivoturi de analiza;
o Analizarea, examinarea si evaluarea riscurilor in vederea inregistrarii veniturilor prin metoda de calcul vs inregistrarile actuale;
o Analizarea, examinarea si evaluarea riscurilor in evidenta contabila a mijloacelor fixe, in sensul respectarii standardelor nationale de contabilitate;
o Estimarea costurilor viitoare privind corespunderea informatiei tehnice primare aferenta mijloacelor fixe cu cea contabila, precum si sincronizarea acestora pe viitor;
o Verificarea corespunderii actelor primare, in scopul justificarii utilizarii facilitatilor fiscale;
o Analizarea si eficientizarea corelatiilor intergrup in cadrul concernului, in vederea respectarii obligatiilor fiscale;
o Analiza activitatilor companiilor în scopul optimizării deciziilor de management.
Despre candidat :
Calificarea si abilitatile candidatului:
o Studii superioare în domeniu - financiar, contabilitate;
o Cunoașterea și aplicarea legislației Fiscale/Juridice/Civile;
o Abilitati de elaborare, întocmire/formare si analiza(interpretare) rapoartelor de audit;
o Prelucrarea si organizarea bazelor de date pentru tabele si pivoturi de analiza;
o Cunoștințe aprofundate în domeniul evidenței contabile;
o Observarea, expunerea, logică contabila;
o Experienta cel puțin 1-3 ani in audit, si cel puțin 5 ani in contabilitate;
o Certificat de auditor/alte certificate (avantaj);
o Abilităţi de organizare şi planificare;
o Abilitati analitice şi gândire strategică;
o Abilitatea de a “scana” rapid afacerea, organizatia si cultura sa organizationala;
o Cunoasterea limbii romane şi ruse la perfectie;
o Cunoaşterea limbii engleze va fi considerat un avantaj.
Programe specifice cunoscute:
o Cunostinte avansate in Excel (lucru cu macrosuri si scenarii reprezinta un avantaj); cunostinte avansate in Word, Outlook;
o Utilizarea sistemului Universal Accounting; (Utilizarea sistemelor de planificare a resurselor intreprinderii reprezinta un avantaj).
Companie ofera:
• Salariul bun
• Alte beneficii: Pachet salarial si social complet, masina de service/compensarea cheltuielilor, numar corporativ
• Programul de munca: Lu-Vi, 9:00-18:00
CONTACTE:
Cei interesați sunt rugați să transmită CV-ul la adresa de e-mail: zz10@search4staff.com
sau la numărul de fax: 022-209134.
Vă rugăm să indicați codul postului vacant în titlul scrisorii: DB2B
Telefon de contact: 062101257
Toate CV-urile primite vor fi analizate. Doar candidații care întrunesc cerințele postului vor fi contactați în vederea unui interviu.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
22 martie 2016
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut