Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Auditor intern
Î.S. Fiscservinform

18 ianuarie 2016

Chișinău
Denumirea postului – auditor intern

Denumirea compartimentului – Serviciul de audit intern şi standardizare

Scopul postului – menţinerea şi îmbunătăţirea sistemului de management integrat în conformitate cu standardele implementate în cadrul Î.S. „Fiscservinform”, efectuarea auditurilor interne ale proceselor.

Sarcini şi responsabilităţi:
1) participă la elaborarea/revizuirea programului misiunilor de audit intern;
2) efectuează misiuni de audit intern planificate, precum şi participă în cadrul auditurilor externe efectuate de către instituţiile de resort;
3) monitorizează implementarea recomandărilor de audit şi a acţiunilor corective de către şefii subdiviziunilor structurale;
4) oferă suport şi consiliere şefilor subdiviziunilor structurale în procesul de implementare a recomandărilor de audit şi a acţiunilor corective;
5) participă la elaborarea/coordonarea, distribuirea şi evidenţa documentaţiei Sistemului de Management Integrat;
6) participă la colectarea, sistematizarea şi examinarea datelor necesare pentru analiza sistemului de management integrat;
7) participă la analiza şi tratarea riscurilor aferente proceselor din cadrul Întreprinderii;
8) participă la planificarea şi raportarea activităţilor Serviciului de audit intern şi standardizare.

Condiţiile de muncă:
- Regim de muncă: 40 ore pe săptămînă, 8 ore pe zi.
- Program de muncă: luni-vineri, orele 8.00-17.00, pauza de masă 12.00-13.00.
- Activitate preponderent de birou, lucru la calculator, deplasări în cadrul subdiviziunilor structurale ale Întreprinderii.
- Pachet social deplin, salariu avantajos.

Cunoştinţe şi experienţă:
- Studii superioare în domeniul ştiinţelor economice, juridice sau administrative, inclusiv în domeniul sistemelor de management bazate pe familia de standarde ISO (deţinerea certificării în domeniu constituie un avantaj);
- Operare PC (MS Office, Internet) la nivel de utilizator;
- Cunoaşterea unei limbi de circulaţie internaţională reprezintă un avantaj;
- Experienţa profesională în domeniu constituie un avantaj.


„Stimate candidat!
Mulţumim pentru că aţi făcut cunoştinţă cu descrierea companiei noastre şi descrierea postului.
Dacă consideraţi că acest post vi se potriveşte atunci trimiteţi CV Dvs. la adresa personal@fsi.fisc.md.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
18 ianuarie 2016
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Adaugă o scrisoare de intenție

Scrisoarea de intenție conține caractere inadmisibile.

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează Smart CV
pentru a primi răspunsuri de la companii și discuta cu ei prin CHAT.
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție

Scrisoarea de intenție conține caractere inadmisibile.

Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.